Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kate/Shawn - Who the *beep* are you?

Go down

Kate/Shawn - Who the *beep* are you?  Empty Kate/Shawn - Who the *beep* are you?

Indlæg  JeromeWinther Lør Aug 13, 2016 8:08 am

Shawn var taget forbi The Rising House som han plejede at gøre det en gang om dagen blot for at se hvordan det gik. Han brugte det som ofte det bare som et skjulested for hans penge, men det betød ikke at han ikke sætte en ære i at skulle eje stedet som han gjorde. Klokken var ved at være 00 så stedet havde kun været åben en times tid. Shawn havde et jakkesæt på da han var på arbejde som den chef han var. Der var så småt begyndt at komme folk ind på stedet og gik mod baren for at se hvor mange der kom. Det var trods alt hans rutine inden han havde tænkt sig at gå ind på sit kontor. Desuden ville han ikke gemme sig derinde hvis nu der var en smuk kvinde han kunne ligge an på for han ville heller end gerne indrømme at han da havde en svaghed for smukke kvinde, så længe de ikke var vampyrer. Han var trods alt en mand som alle kendte, men han nød nu stadig at der ikke var nogen som kunne røre ham og det var helt med vilje det var på den måde.


Kate havde iført sig en kjole, der ca. gik hende til knæene i en rød farve. Hendes læber var ligeledes farvet røde, mens hendes øjne var mere nedtonene med brune lyse farver til at matche hendes porcelainsfarvede hud. Hun havde et par sorte stiletter på, selvom hun i forvejen var høj. Hun var dog en rigtig kvinde, og en rigtig kvinde, havde i følge hende, et par stiletter på. Gode sko var vigtige, for det var trods alt dem, der førte hende ud i verden på nye eventyr. I aften havde hun fri, og det skulle selvfølgelig bruges på at have det sjovt. Hun var lige nu på dansegulvet sammen med en veninde, men da veninden var blevet tørstig efter alkohol, så ville Kate gå op og hente det. Ikke at hun selv kunne nyde godt af alkohol i form af drinks, for hun var trods alt vampyr. Hun fik afsat sin veninde og bevægede sig hen mod baren. "Undskyld mig, jeg vil gerne bede om en Sex on the Beach!" sagde hun til bartenderen.


Shawn havde med vilje placeret sig selv i baren. Det var ikke fordi han ikke kunne danse for det kunne hans sagtens, men det var ikke der han havde sit game. Hans game var at hjælpe til i baren og når så han havde fisket den tøs op han ville så var han ude af baren igen. Det var ikke fordi folk ikke vidste han var ejeren eller noget, men han synes bare det var en del mere raffineret at score fra bardisken af end at gøre det på et dansegulv. Det var først når en kvinde ville have ham på dansegulvet at han lod sig hive derud og ikke et minut før. Desuden kunne man ikke så godt gå rundt som ejer og vælge sig en random kvinde. Så var det bedre at hjælpe i baren. Han havde trods alt også et behov ligesom alle andre mænd. "Så gerne" sagde han med et glimt i øjet til kvinden han på ingen mulig måde lige nu kunne se var vampyr. Så havde han aldrig brugt sin tid på hende. Han lavede straks hendes drink og sætte den foran hende. Shawn havde også lettere smuttede indenom en af sine unge ansatte uden det var alt for tydeligt for at få denne smukke kvindes ordre. Nok var Shawn populær når han stod i baren, ja næsten ligeså populær som de unge bartendere, men han selv var utrolig kræsen af sig.

Kate smilede, da bartenderen tog i mod hendes ordre. Hun kunne godt se, at han var ældre end den fyr, som havde betjent hans veninde for en halv time siden. "Tak skal du have" sagde hun med et grin og vinkede sin veninde over mod dem, så hun selv kunne hente sin drink. Mest af lt fordi at Kate havde fundet noget hun var lidt mere interesseret i. Hun synes at denne mand, der stod foran hende, virkede interessant på en eller anden facon. Ikke interessant på den måde, som teenagere fandt ældre fyre interessante og heller ikke interessant på den måde, som alle kvinder og piger troede de kunne ændre en bad boy og gøre ham god. Mere interessant på den måde, at der var noget under huden, noget som hun måtte finde ud af. Det var svært at forklare. Hun var selv bartender, og en virkelig god en af slagsen hvis hun selv skulle sige det. Hun smilede ganske let til ham og vidste ikke helt om hun skulle gå eller om hun skulle bryde isen på en eller anden måde. Hvis han var bartender her, var han garanteret travl og hun ville heller ikke forstyrre, når hun ikke selv skulle have noget.


JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Kate/Shawn - Who the *beep* are you?  Empty Sv: Kate/Shawn - Who the *beep* are you?

Indlæg  JeromeWinther Lør Aug 13, 2016 8:11 am

”Så lidt. Anything for en smuk kvinde” sagde han med et glimt i øjet da hans selvtillid trods alt intet fejlede. Nu var han så også oppe i alderen og ærlig talt så hjælp det også en helt del at han hvilede i sig selv og var den leder han var. ”Så er der andet jeg kan gøre?” spurgte han med et smil over sine læber der var ganske kækt på sin egen måde og bestemt ikke som en ung fyr. Han var trods alt en voksen mand og han vidste hvem han selv var. Han kunne bestemt heller ikke bare lige ændres. Han kunne muligvis tæmmes til at være den som var kærlig og ville være i et forhold, men så skulle en kvinde bestemt også være det værd at gøre den slags for. Nu var han jo så heller ikke bartender, men faktisk chefen og han var slet ikke van til at folk ikke vidste det.


"Prøver du at smigre mig?" spurgte hun med et glimt i øjet, og betragtede ham ganske kort. Hun kunne godt høre, han ikke manglede selvtillid overhovedet. Hun brød sig heller ikke om, når selvtillid manglede. "Ikke pt. Jeg er typen der ikke drikker, når jeg er i byen. Jeg ved, hvordan man har det sjovt uden" forklarede hun og fandt en cigaret frem. Hun havde for vane at ryge meget, og hun var ligeglad med om man måtte ryge herinde eller ej. Kate anede ikke hvem han var for at være ærlig. Hun var ligeglad med sine omgivelser og hvad der skete, da hun mest af alt gik op i hvad der skete i hendes egen verden. "Så hvor længe har du egentlig arbejdet her?" spurgte hun og hoppede op på en barstol, inden hun hun tog et hiv af sin smøg og pustede røgen ud ganske elegant.

"Det virker tydeligvis når du kan høre det" sagde han med et glimt i øjet da det vel egentlig ikke var helt løgn. Hvis hun ikke havde kunne høre det så havde det slet ikke været tydeligt hvad han prøvede og ikke prøvede på. "Nu var det ligeså meget mit selskab jeg hentydede til" sagde han med et let kækt smil over sine læber. Han fandt en lighter frem da hun tog sine smøger frem og tændte den for hende. Det gjorde ham intet at hun lige nu ikke vidste hvem han var for der var noget over at score uden folk vidste hvem han var. Især fordi virkelig mange enten holdte sig fra ham når de vidste hvem han var idet han var almen kendt for at eje mafiaen også eller også flokkes de om ham fordi de troede de kunne ændre ham hvilket på ingen måde var nemt og de blev da bestemt også såret i processen. "Siden Day 1. Jeg kender ejeren personligt" sagde han med et smil. Det var teknisk set heller ikke løgn for han kendte vel sig selv. "Mest betroet personale" tilføjede han hurtigt og lod hende egentlig bare ryge. Normalt måtte man egentlig heller ikke det, men var man nær Shawn var det noget andet. Hun var da også den eneste derinde der røg

"Det er da ikke nødvendigvis fordi det virker, at jeg kan høre det" svarede hun med et selvsikkert smil. "Det kan også være at jeg bare kan se lige igennem dig, har du tænkt på det?" spurgte hun med et glimt i øjet. "Så det var det alligevel? Har du tid til det, når du arbejder?" spurgte hun drilsk, da hun ikke kunne lade være. Hun smilede, da han hjalp hende med at tænde hendes smøg. Hun var ligeglad med at hun var den eneste der røg herinde og om man måtte eller ej. Kate havde kun travlt med sig selv, og der var ganske få, hun holdt af og satte over sig selv, når det kom til stykket. Folk kunne af en eller anden grund godt lide hende. Til tider følte hun sig som en magnet, der tiltrak folk. Ikke alene på grund af udseende, men sikkert også fordi folk syntes hun virkede uopnåelig. "Ah. Hvad hedder du så?" spurgte hun med et smil, da han sagde han kendte ejeren, hvilket hun heller ikke vidste hvem var. "Burde du så ikke have et højere job end bartender?" spurgte hun skarpt inden hun pustede røg ud af munden.

"Det har jeg bestemt, men jeg er optimist idag og håber det er fordi det virker og ikke fordi jeg er gennemskuelig" sagde han med et let glimt i øjet da hun trods alt var en smuk kvinde. Havde han dog vist hun var vampyr havde pipen fået en anden lyd, men nu regnede han ikke med nogen vampyr var dum nok til at bevæge sig ind på The Rising House hvis han skulle være ærlig. "Jeg har altid tid til en smuk kvinde. Så må de unge arbejde hårdere" sagde han med en ganske mild latter da det trods alt slet ikke var hans arbejde. "Navnet er Shawn. Og du er?" spurgte han med et smil efter han havde præsenteret sig selv. Han kunne godt regne ud at hun tydeligvis ikke vidste hvem han var og det var lige nu bestemt en fornøjelse af den art som var sjov og anderledes til tider. Han rystede ganske let på hovedet. "Nej det er ikke nødvendigt for jeg er stadig den højest betalt på det her sted selvom jeg har tid til at snakke" sagde han med et ganske let glimt i øjet. "Jeg er her for kundernes skyld ser du" sluttede han af selvom han godt vidste at hun nok ikke hoppede på den og hvis hun ikke gjorde havde han da også tænkt sig at fortælle hvem han faktisk var. De andre bartendere viste trods alt de ikke skulle afsløre ham når han var i det her humør

"Det er ret gennemskueligt, hvis jeg skal være helt ærlig" svarede hun med et overlegent smil, da hun ikke kunne lade være. Kate var ret selvsikker på det punkt, og det var ikke fordi det var svært at se igennem andre. Ikke for hende i hvert fald. Oftest skulle man bare lytte til lyden af andres hjerte eller lægge mærke til de små kropslige tegn. "Så det må de alligevel?" spurgte hun med et grin og betragtede ham en anelse. "Selene" præsenterede sig selv, da hun sjældent præsenterede sig med sit fornavn, i hvert fald når hun var i byen. Byen var rar, for så havde hun mulighed for at være hemmelig og anonym. Hun kunne dog høre, at han sagde sit rigtige navn. Hun lyttede til ham og bed sig en anelse i læben. Hun måtte indrømme, at hun følte sig en smule skeptisk overfor, hvad det egentlig var han sagde. "Shawn, er du ikke sikker på at du ejer stedet i stedet for at arbejde som bartender?" spurgte hun en anelse skeptisk, da hun ikke kunne lade være.

”Ved jeg godt det er, men stadig” sagde han med et glimt i øjet og nikkede ganske let for sig selv. Han kunne godt mærke at hun var selvsikker og han kunne godt lide det ved hende hvis han skulle være ærlig. ”Ja er det ikke derfor de er her?” spurgte han med en ganske mild latter selvom det ikke kun var derfor de skulle lave noget. Det var jo også fordi han ikke var bartender, men kun var der for at møde smukke kvinder. ”Hyggeligt at møde dig Selene” sagde han med et ganske let nik og mente det da også. ”Tror du virkelig?” spurgte han med et mindre grin hvilket fik en af de unge bartendere til at hænge sig en smule indover Shawns skulder da hun skulle have fat i noget som var nær Shawn. ”Chef du er afsløret. Vær’ nu sød ved kvinden” sagde den unge kvindelige bartender inden hun fik fat i det glas hun skulle bruge og træk sig igen. ”Ok du fik mig. Jeg ejer det her sted” sagde han ganske stolt.

”Men stadig hvad?” spurgte hun med et hævet øjenbryn og en drilsk stemme. Kate vidste at de fleste godt kunne lide hun var selvsikker. Hun var ung og smuk og ville være det altid. Hvorfor ikke være selvsikker? Hun var udødelig og hun følte sig skam også uovervindelig. Og ja, nok ville hun aldrig kunne gå udenfor i solen igen, men det var fuldstændig ligegyldigt. Hun var stærk. ”Måske. Eller også er de her for at tjene penge” sagde hun med et smil. Hun var selv bartender, så hun vidste hvor travlt arbejdet kunne være. ”Det ved jeg godt det er” sagde hun med et stort bredt smil på sine læber. Ja, hun var vist ret selvglad og an anelse narcissistisk, men hun kunne ikke se hvad der var i vejen med det. ”Ellers så sagde jeg det jo nok ikke, skal du se” svarede hun og lod en hånd køre gennem sit hår, og sendte ham et flirtende blik. Hun var trods alt meget interesseret i ham. Hun grinte da en bartender kommenterede, at han var regnet ud. ”Der kan man bare se,” sagde hun med et grin og bøjede sig ind over bordet, for at kunne se bedre på ham. ”Det er altid rart at vide, man har ret” kommenterede hun videre og bed sig i læben. Flirtende.

”Jeg holder nu stadig på det også er fordi det virker” sagde han med et ganske let selvsikkert glimt i øjet og nikkede let for sig selv. han ville ikke bare sådan lade være med at føle at det også var fordi det virkede selvom han godt selv vidste at han var ret så gennemskuelig på det punkt fordi han netop var en anelse kliché, men det kunne jo være lige meget når der var mange piger der godt kunne li det. Shawn selv så godt nok en smule ældre ud, men han kunne godt lide at se ud som om han var oppe i alderen og han på samme tid var ganske moden at se på. Det var bestemt en fordel i hans erhvervs. ”Også det, men mest for at jeg kan være i selskab med en smuk kvinde når jeg har lyst” sagde han med et ganske let grin selvom han mente det. Han vidste godt at man havde travlt når man var bartender og han kunne da også godt finde på at bruge tiden på det, men det var også mest hvis han kedede sig og der ikke var nogen smuk nok kvinde til at tage hans opmærksomhed. ”Av. Selvsikker er hun også. Er du ude på at gøre mig helt blød?” spurgte han med et glimt i øjet og en anelse kækt smil over sine læber. ”Ja ikke? Så må jeg byde frøken på en dans?” spurgte han og nikkede let mod dansegulvet.

”Du er stædig på det punkt” kommenterede hun med et svagt smil over sine læber, da sandheden mest af alt var at Shawn morede hende lige nu. Kate brød sig ikke om klichéer. Hun havde været på denne jord længe nok til nærmest kunne have skrevet bogen. De var kedelige, og hun ville langt hellere have noget der var out of the box, så at sige. Det gjorde hendes verden blev langt sjovere og hun kunne godt lide spontanitet. En, der bare var en kliche ville aldrig kunne give hende. ”Så det er noget du nyder? Smukke kvinder?” spurgte hun en anelse skarpt og sendte ham denne gang et drilsk blik i hans retning. Hun synes han var ganske morsom at drille og det var sjovt at lege med de ord, han sagde. ”Jeg kan gøre alle mænd bløde, Shawn.” sagde hun endnu en gang med en selvsikker stemme. Hun vidste godt hun var selvsikker, og hun kunne ikke se at der var noget i vejen med at være det. Hun havde dog oplevet mange så skævt til kvinder, der rent faktisk havde ben i næsen og en selvtillid, der sagde spar to. Hun ville ikke lade den slags væsner komme hende i bås. ”Det må du gerne.” sagde hun med et smil og fulgte med ham ud på dansegulvet.

”Nu du selv siger det frøken, men det er vel heller ikke helt skidt er det?” spurgte han med et ganske let glimt i øjet da han virkelig ikke kunne se det skulle være dårligt altid at være stædig. I hvert fald ikke hvis man spurgte ham. Shawn var så heller ikke lige vild med klichér altid, men det var også fordi han selv, ligesom hende, havde været til længe nok til at have prøvet det så mange gange at det bare ikke var sjovere længere. Der skulle andre boller på suppen hvis han ikke skulle kede sig halvt ihjel. Det var også endnu en grund til han havde startet mafiaen op. Der skulle ske noget. Han nikkede ganske let til hendes spørgsmål. ”Selvfølgelig frøken. De fleste mænd medmindre de ikke er til kvinder nyder et sådan syn og jeg er bestemt ikke bange for at indrømme at jeg gør det” sagde han med et ganske let glimt i øjet da han bestemt godt kunne lide at kigge på smukke kvinder. ”Se det undre mig nu ikke spor” sagde han med et smil og nød at høre hendes selvsikkerhed. Han nød en selvsikker kvinde og det ville han ikke ligge skjul på. Han rakte hende sin hånd og hev hende med ud på dansegulvet. Man kunne ligeså godt skride til handling når nu man havde fået tilladelse.

"Nej det går jeg da ikke ud fra, at det er." sagde hun med et grin. Hun var også selv stædig, men hun vidste også godt det at være stædig langt fra altid var godt. Hun ville dog til en hver tid mene, hun var perfekt i hvert fald i forhold til andre. Hun var lidt af en narcissist (dog på ingen måde sygelig), og så oftest kun sig selv, men hun var klar over sine egne fejl. Andre skulle bare ikke påpege dem overfor hende. Kate havde ting hun fortrød, og hun ville helst heller aldrig komme ind på dem og der var heller ikke nogen, der skulle nævne dem overfor hende. Hun hadede konfrontation på den måde, og oftest ville hun bare blive kold og fjern. "Det kan jeg så høre. Du skal bare forsætte med de der komplimenter. Også selvom jeg godt ved jeg er henrivende smuk og vidunderlig af person" svarede hun ham og kunne ikke lade være med at blinke til ham. Hun vidste selv hvor dejlig hun var, for ja, hun var jo en anelse glad for sig selv. Det måtte hun indrømme. Til gengæld, havde hun andre perioder, hvor hun ikke var så glad for sig selv. "Nej vel?" spurgte hun med et grin og tog fat i hans hånd, så de kunne danse.


Han blinkede ganske let til hende for at sige at der kunne hun sådan set selv se. Han synes i hvert fald ikke det var helt skidt om så det betød at hun faktisk kunne gennemskue ham. Det gjorde ham ingenting. Shawn selv mente jo også selv at han var perfekt på mange områder. Han var selv små narcissistisk så på det punkt ville de sikkert gå meget godt i spind. Det største problem var sådan set hendes race. ”Det skal du heller ikke være bange for at jeg ikke gør” sagde han med et glimt i øjet og nikkede ganske let for sig selv. Han lod sig føre ud på dansegulvet af hende og smilede let tilfreds for sig selv. Han nød at være så tæt på en smuk kvinde. Det ville dog hurtigt ændre sig når han fandt ud af at hun var vampyr. ”Ad edderkop på mig” skreg han da noget rørte hans ben som bare var en af de fyre der kom lidt for tæt på ham, men heldigt for ham blev det dækket af musikken. Det var i hvert fald hvad han selv troede. På den anden side hvis hun reagerede på det ville han vide hun var vampyr for det var kun dem der kunne høre det. Han vendte hende med front mod sig selv og lod sine læber finde hendes for han kunne slet ikke holde sig væk fra hende og han havde heller ikke lyst til det. Hun var smuk og han ville videre.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum