Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

We never be as young as we are now - Cam og Celina

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Seth

Go down

We never be as young as we are now - Cam og Celina Empty We never be as young as we are now - Cam og Celina

Indlæg  Admin Søn Feb 25, 2018 5:11 am

Celina McCloud Ayers
Efter dette emne
November 2054
Celina er lidt over 3 mdr. henne

Cam havde aftalt at mødes med Celina i ugleriet. Han havde som hver lørdag brugt næsten hele sin dag på at træne quidditch hvilket da også havde betydet at han havde kunne se på Spence en hel dag. Hver gang han så på ham kunne han mærke sit hjerte pumpe derudaf og han kunne slet ikke styre det. Den eneste grund til han holdte fast på Celina var fordi det var trygt og han slap for at komme ud af sit skrækkelige skab. Han havde ikke lyst. Han var bange for hvad Luke ville sige til det. Nok vidste han godt at Luke ville være ligeglad hvis bare han ikke lagde an på ham, men det ændrede ikke på at han var bange for hvad han ville sige. Cam ville gøre alt for ikke at miste sin status som at være populær. Han havde jo også kun begyndt på quidditch fordi han så kunne se på Spence og nu var han blevet så hugget på det at han var anføre for holdet. Cam havde da også sneget sig til at kysse lidt på Spence inden de andre var kommet uden at han ville stå ved hvad han var og han ikke kunne huske at de havde haft sex nogle gange uden han faktisk kunne huske det.
Cam stod og ventede på Celina i kulden og så let på den lette sne der var faldet og håbede bare på at Celina snart ville komme. Han havde en god fornemmelse af det sikkert var fordi hun faktisk ville slå op og han kunne faktisk godt forstå hende. Det var ikke fordi han var verdens bedste kæreste og slet ikke efter han havde begyndt at snakke mere med Spence i sommerferien. Han havde også mindre og mindre sex med Celina da hun virkelig ikke tændte ham spor og hans kamp med sit indre om at han var til fyre virkelig bare rasede alt for meget. Og så det faktum han havde sex med Spence uden at han kunne huske det udelukkende fordi han havde været helt enormt fuld hver gang og derfor havde fået black out bagefter.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

We never be as young as we are now - Cam og Celina Empty Sv: We never be as young as we are now - Cam og Celina

Indlæg  Admin Man Feb 26, 2018 9:40 pm

Celina vidste godt selv hun var en smuk pige, ellers ville hun ikke være hverken model eller skuespiller på trods af sin unge alder, så hun vidste godt, at det ikke var fordi det bare var hende som ikke tændte Cam, men piger generelt. Hun var jo heller ikke selv verdens bedste kæreste, hun søgte til deres professor, Orin, for at få sex der i stedet for noget som ingen af dem fik noget som helst ud af. Hun havde endda ikke kun været Cam utro med Orin op til flere gange, nu havde hun også været sammen med Orins lillebror, Collin, og hun var blevet gravid. Hun vidste det ikke var Cams, det var alt for længe siden de havde været i seng sammen til, at det kunne være ham, plus hun var ret sikker på, at han ikke kom, da hun trods alt ville kunne mærke hvis han gjorde.
Hun havde sin vinterjakke på, med Ravenclaws logo bag på ryggen, som hun gik i gennem den lette sne mod ugleriet. Hun havde egentlig aldrig rigtigt haft følelser for Cam og hun var ret sikker på, at han havde det på samme måde. Det var mere bare som om, at det ligesom var noget de var blevet enige om, var en god idé. Hun gik op af trapperne, heldigvis var hun ikke så langt henne endnu, at hun mistede pusten alt for meget. Som hun nåede toppen fik hun hurtigt øje på Cam, hvortil et venligt smil meldte sig på hendes læber, "Hey," hilste hun og gik hen mod ham, for at lægge sine arme omkring ham i et kram. Hun håbede ikke at han ville blive sur, men hun ville så også have fuldforståelse for, hvis han gjorde og han aldrig ville snakke med hende igen. "Er vi alene?" spurgte hun og så lidt rundt, hun kunne i hvert fald ikke lige spotte nogen.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

We never be as young as we are now - Cam og Celina Empty Sv: We never be as young as we are now - Cam og Celina

Indlæg  Admin Tors Mar 01, 2018 7:22 am

Celina smilede lidt da Cam hilste tilbage til hende, men det stak i hjertet at han kaldte hende skat, når hun godt vidste, hvor det her ville bæger hen. Hun holdt krammet lidt, da hun ikke rigtigt kunne få sig selv til, at slippe ham igen, men vidste godt, at hvis hun blev ved for længe, så ville han hurtigere lugte lunten om, at der var noget i farevandet. Hun nikkede lidt og lod blikkede glide ned til hans brystkasse, som hun trak sig lidt frem ham, men stadig havde sine hænder mod hans skuldre. "Jeg ved ikke, hvordan jeg skal sige det, Cam," sagde hun stille og slap ham helt for at stikke sine hænder i lommerne på hendes jakke. Hun var virkelig bange for, at gøre ham ked af det eller sur. Hun pustede tungt ud og tvang så sig selv til, at vende blikket mod ham. "Jeg.." hun tøvede igen, måske hun bare skulle slå op og så kunne hun altid komme senere og fortælle hun var gravid, men det ville bare heller ikke ændre på, at han ville kunne regne sig frem til, at hun havde været ham utro. "Jeg er gravid," sagde hun stille og lod blikket glide lidt ned mod jorden.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

We never be as young as we are now - Cam og Celina Empty Sv: We never be as young as we are now - Cam og Celina

Indlæg  Admin Fre Mar 02, 2018 4:12 am

Cam havde jo egentlig godt lidt på fornemmelsen der var et eller andet når hun valgte at de skulle snakke et privat sted, men omvendt var han så bare også kun lettet over hvis hun ville slå op. Han var ikke bange for at miste ansigt på det punkt og han nød trods alt at have en at gemme sig bag når det kom til at gemme det faktum han var homo. Også selvom han godt vidste at Luke ikke ville stopp med at snakke med ham af den grund, men det gjorde ham bare ikke mere tryg lige nu. Han var bare heller ikke parat generelt til ligesom at skulle springe ud. Ikke kun pga. Luke, men det var også bare generelt fordi det hele var lidt skræmmende. Cam hævede ganske let det ene øjenbryn og ventede ganske spændt på hvad hun ville til at sige. En del af ham håbede virkelig bare hun ville slå op. Det ville være så meget nemmere, men da hun ligesom sagde hun var gravid trådte han et par skridt tilbage og tog hænderne op i vejret. "Det er ikke mit!" udbrød han og håbede hun ville købe den. Han vidste jo godt et sted at hun nok ville det, men han var straks gået i forsvarsposion hvilket også bare sagde at han bestemt ikke skulle være far. "Hvem fuck har du da været sammen med?" spurgte han en anelse mere undrende og noget mere roligt denne gang. Der var ikke så meget som for 2 gram vrede i hans spørgsmål.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

We never be as young as we are now - Cam og Celina Empty Sv: We never be as young as we are now - Cam og Celina

Indlæg  Admin Fre Mar 02, 2018 5:47 am

Celina havde på intet tidspunkt ikke haft det godt i hendes og Cams forhold, men den manglende sex havde hun haft svært ved og det indrømmede hun gerne, men hvis han ikke ville have det skulle komme ud, så ville hun selvfølgelig heller ikke sige det til nogen. Hun følte et sted nok nærmere, at de var venner, som også puttede og fulgtes ad til de forskellige skolefester og sådanne nogle ting. Det hele så jo godt ud udefra. Han var Quidditchspiller og tilmed anføre, hun var model og skuespiller. De var jo nærmest et perfekt par udefra, men hvad nyttede det når ingen af dem var lykkelige i forholdet.
Hun rystede lidt på hovedet, "Nej, det ved jeg godt, det ikke er," svarede hun og trak den ene hånd op af lommen og førte den igennem det lange blonde hår. Hun vidste jo udemærket godt at det umuligt kunne være ham, som var faren. De havde slet ikke været sammen i den periode, hvor det passede ind med, at hun var blevet gravid. Men både Orin og Collin passede. Hun ville nok ikke finde ud af, hvem af dem det var, før barnet var ude og de fik taget en blodprøve. Problemet var bare, at hun ikke kunne bede Orin om en blodprøve, da han var hendes professor. Hun vendte blikket mod ham, da han overraskende nok ikke lød sur. "Er det virkelig vigtigt, Cam?" spurgte hun og så undskyldende på ham.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

We never be as young as we are now - Cam og Celina Empty Sv: We never be as young as we are now - Cam og Celina

Indlæg  Admin Man Mar 19, 2018 6:32 am

I bund og grund havde Cam det jo heller ikke fedt i deres forhold. Han var det fordi det var trygt og han slap for at indrømme overfor sig selv at han tændte på fyrer. En kamp han virkelig stadig havde. Han kunne endda finde på at kysse Spence og på samme tid sidde og forklare ham at han ikke var til fyrer uanset hvor hård han blev af det. Endda ligge og nusse med Celina for at tænke på Spence og skrige inde i sit hoved at han var klam for at tænke på fyrer i mens og dermed blev fraværende under sex med Celina. Og så nød han at deres forhold var picture perfect for alle der så på. “Og når du indrømmer det har du været sammen med en anden. Det er fandme flot Celina. Hva tror du din mor siger til du er mig utro huh?” spurgte han med et ganske let fnys selvom han ikke var et hak bedre og så da også undskyldende ud tre sekunder efter. “Ja jeg vil gerne vide det. Du er ikke alene min kæreste, men også min veninde Celina” sagde han stille og lagde sine arme om hende for at hive hende indtil sig. “Jeg vil være sikker på han passer på dig når jeg ikke har været mand nok til det” sagde han med et let suk og hentydede både til at han ikke var mand nok til at gøre nogen gravid eller passe på hende.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

We never be as young as we are now - Cam og Celina Empty Sv: We never be as young as we are now - Cam og Celina

Indlæg  Admin Man Mar 19, 2018 6:32 am

Celina vidste godt, at det hun havde rodet sig ud i, på ingen måder var godt. Hun var kærester med Cam, men havde været sammen med Collin en gang og Orin efterhånden så mange gange, at hun var holdt op med at tælle. Men præcis ligesom Cam, så vidste Celina jo også godt, at deres forhold så godt ud udefra. Hun slog blikket ned, hun vidste godt hun indirekte havde indrømmet, at hun havde været sammen med en anden. Hun rullede dog let med øjnene ved hans spørgsmål, "Har du mødt min mor? Hun er ikke ligefrem en som burde udtale sig omkring det at være nogen utro," svarede hun og sukkede en smule opgivende, ikke fordi hun prøvede at gøre sin mor efter, men der var ingen, ud over Zoella selv, som vidste hvem der var far til Celinas lillesøster, måske hendes far, men ellers ikke. Hun så dog ikke Cams undskyldende blik, da hendes eget stadig var mod jorden.
"Jeg kan ikke fortælle dig det, Cameron, jeg kan ikke fortælle nogen det," svarede hun og slap et stille gips i overraskelse over, at han hev hende indtil ham, da hun stadig ikke havde set op på ham, så hun havde ikke set han var kommet tæt på. Hun lagde armene omkring ham, men rystede lidt på hovedet, "Det kan han ikke, han er mindre mand end dig," mumlede hun og sukkede lidt før hun slap ham en smule for at se på ham, "Jeg tror det er bedst vi slår op, Cam. Jeg beholder barnet og der vil ikke gå længe, før det vil begynde at kunne ses, folk vil bare tro det er dit," sagde hun og så undskyldende på ham.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

We never be as young as we are now - Cam og Celina Empty Sv: We never be as young as we are now - Cam og Celina

Indlæg  Admin Man Mar 19, 2018 6:45 am

Han tog fat om hendes hage for ligesom at løfte hendes blik. "Så må jeg nok erkende at jeg ikke er en skid bedre selv så vi kan jo slå en fin streg over det" indrømmede han blankt da han virkelig kunne mærke at han havde det dårligt med at han ikke havde været et hak bedre selv. Hun skulle ikke få det helt dårligt når han ikke havde været bedre. Nok kunne han ikke huske han havde haft sex med Spence, men han kunne godt huske alt muligt andet. Han vidste så også godt at han havde følelser for ham. Så meget kunne han da huske. "Om så du havde været med en voksen mand ville jeg ikke dømme dig Celina. Jeg siger intet" sagde han stille og var glad for at hun lagde sine arme om ham tilbage. "Hvem er den person som er mindre mand end mig?" spurgte han med et løftet øjenbryn da han virkelig havde svært ved at se hvem det kunne være. Han ville også være ligeglad med om der havde været mere end en mand indover. Han havde jo selv følelserne med når han kyssede Spence og det var vel et sted langt værre. "Jeg ved godt vi skal slå op. Ingen af os har følelserne med i det her alligevel" sagde han med en ganske let skæv grimasse og strøg hende ganske let over kinden. "Ved du overhovedet hvorfor min sexlyst har været så lav Celina?" spurgte han med endnu en skæv grimasse da han ikke havde lyst til at sige det højt, men han kunne ligeså godt øve sig i at sige det til Celina. Det kunne være det gjorde det hele en smule nemmere. Ikke kun for hende, men også for ham selv.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

We never be as young as we are now - Cam og Celina Empty Sv: We never be as young as we are now - Cam og Celina

Indlæg  Admin Fre Mar 23, 2018 3:10 am

Celina mærkede Cams hånd mod sin hage og løftede blikket mod ham, dog en smule overrasket, "Har du også.. Været sammen med en anden?" spurgte hun, selvfølgelig gjorde det ondt indeni, for uanset hvad så holdt hun jo utroligt meget af ham, nok bare nærmere som en ven end noget andet. Men på den anden side, så lettede det også lidt på hendes samvittighed.
Hun rystede lidt på hovedet, hvorefter hun lagde hovedet ind mod hans skulder. "Jeg ved godt jeg kan stole på dig, Cam, det er ikke det. Jeg.. Der er to.. Jeg ved ikke hvem af dem, der er faren," svarede hun ærligt, selvom hun følte sig noget så billig ved den indrømmelse. Okay Orin havde været en længere affære, mens Collin blot havde været en engangsfornøjelse. "Den ene arbejder her på skolen, mere kan jeg ikke sige, Cam," svarede hun stille og slap ham igen, og stak sine hænder i sine baglommer på sine bukser. Selvfølgelig var hun sur og skuffet over hverken Orin eller Collin ville tage ansvar, hun forberedte sig på at skulle være alene om barnet, selvfølgelig ville hendes mor støtte og hjælpe hende i starten, det vidste hun godt, men det ville blive hendes ansvar alene.
Hun så lidt på ham med et undskyldende blik, da han sagde ingen af dem havde følelserne med i forholdet, "Jeg vil ikke miste dig, som ven Cam," sagde hun stille og tippede hovedet lidt mod hans hånd da han strøg hendes kind, og mærkede en enkelt tåre trille ned af hendes blege kind. Hun trak lidt på skulderen, "Hvis du også har været sammen med en anden, så har du vel fået dit behov stillet der," svarede hun undrende over, at han pludselig stillede hende sådanne et spørgsmål. Det kunne selvfølgelig også være, at han bare ikke fandt hende tiltrækkende. Han kunne have fået en skade i forbindelse med Quidditch. Der kunne være mange årsager.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

We never be as young as we are now - Cam og Celina Empty Sv: We never be as young as we are now - Cam og Celina

Indlæg  Admin Fre Mar 23, 2018 3:33 am

Han nikkede ganske let og så på hende med et ganske undskyldende blik. "Ja Celina det har jeg. Synes ikke du skal have det dårligt helt alene. Jeg er virkelig ked af det her lort jeg har rodet dig ud i" sagde han med en ganske skæv grimasse og kunne ikke helt være i sig selv over han faktisk var til fyre. Han havde også en lang indre diskussion med sig selv omkring han skulle fortælle hende den præcise grund selvom det sikkert også bare ville gøre ondt på hende. Cam hævede ganske let det ene øjenbryn. Han havde lyst til at komme med en kommentar om han virkelig var så skide kedelig at hun skulle være sammen med to, men lod være. "Og selvom du ikke ved det ville jeg da gerne vide det" sagde han stille og bed sig en anelse i læben. Han træk derfor røverkortet frem for at sikre sig der ikke var nogen i nærheden så hun følte hun kunne snakke helt frit. "Vent hvad? Har du været sammen med en professor?" spurgte han ganske forundret og kunne slet ikke se for sig hvilken professor det skulle være. Den eneste der gik rygter om havde gjort den slags var professor McKerrisom og han var homo så det kunne ligesom ikke været ham. "Celina for satan. Du risikere at blive smidt ud af skolen. Det får du simpelthen ikke lov til" sagde han ganske bestemt og nikkede let for sig selv. Han var da skide ligeglad med om professoren blev fyret eller ej. Han ville bare ikke miste Celina og den professor var gammel nok til at vide hvad fuck han havde lavet og hvad det ville have af konsekvenser.
"Gør du heller ikke. Jeg vil altid være lige her for dig. Også når barnet kommer selvom det ikke er mit" sagde han stille og tørrede blidt hendes tåre væk. "Celina jeg er slet ikke fair overfor dig og du må ikke græde pga. mig" sagde han stille og bed sig ganske hårdt i læben. "Og jeg kan ærlig talt ikke huske hvor meget jeg har lavet og ikke lavet med denne her person. Jeg har været æskestiv hver gang jeg har skulle se personen udenfor quidditchbanen fordi jeg er så røv bange for Luke ikke vil snakke med mig mere hvis han vidste hvad jeg nu vil fortælle dig" sagde han stille og sank engang. Han stod også kun frem fordi hun græd over det her. Cam elskede at fremstå som en der var mere kold end han var, men det var fordi han havde så skide svært ved sine følelser og han var bange for at ende ud helt alene. "Ser du. Jeg er slet ikke til piger har jeg fundet ud af og havde jeg vidst det noget før havde jeg virkelig aldrig startet noget op med dig" sagde han stille og var mere end forberedt på at Celina ville flytte sig fra ham. Hans hjerte hamrede så højt at han var sikker på hun kunne høre det og han var klar til at grave sin egen grav. Han var intet uden Lukes popularitet hvis man spurgte Cam. Eller Celinas for den sags skyld. Han var blot en lille lavere middelklasse fyr der ikke ville stå ved han var homo og slet ikke stå ved det overfor sig selv og dermed heller ikke andre.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

We never be as young as we are now - Cam og Celina Empty Sv: We never be as young as we are now - Cam og Celina

Indlæg  Admin Lør Apr 07, 2018 4:12 am

Celina stod for et øjeblik og vidste ikke rigtigt, hvad hun skulle svare. Selvfølgelig hjalp det også en hel del på hendes samvittighed, men det gjorde hende også ret trist, at de ikke bare havde været ærlige overfor hinanden, i stedet for at ødelægge det venskab de havde haft. Hun rystede lidt på hovedet, "Du har ikke rodet mig ud i noget, vi har været lige gode om det her, Cam," sagde hun stille, da hun følte mindst ligeså meget skyld som han gjorde, især fordi det ikke bare var noget som var sket en gang, men flere gange med Orin, men godt nok kun en gang med Collin, men stadig. Hun rystede lidt på hovedet, "Hvorfor? Hvad skulle det gøre til forskel?" spurgte hun lavmeldt, da hun virkelig ikke kunne se, hvad forskel det ville gøre for ham, at få navne på dem hun havde været sammen med, hun regnede jo ikke med det var fordi han havde tænkt sig at opsøge dem og skælde dem ud eller noget i den dur. Hun vendte blikket mod røverkortet og nikkede så lidt da han spurgte om hun havde været med en professor, "Jah.. Hvorfor tror du jeg ikke kan fortælle dig, hvem det er.. Ligeså vel som jeg kan blive smidt ud, så kan han blive fyret," svarede hun, hun var godt nok stadig skuffet over, ingen af de to brødre havde givet udtryk for at ville være der, men hun ville aldrig udstille nogen af dem, nok også primært fordi hun vidste hendes mor ville gå amok og gå all-auror på dem. "Jeg bliver ikke smidt ud, men jeg skal nok hjemmeskoles, mens jeg er på barsel, så jeg ikke komme for langt bagud," sagde hun, da hun var ret sikker på, at det ville være sådan det ville ende ud.
Hun tippede sin kind mod hans hånd, da hun mærkede han tørrede hendes tåre væk, "Tak, Cam," sagde hun stille og så taknemmeligt på ham, han var uden tvivl en af hendes bedste venner, hvis ikke den bedste ven. "Det er ikke din skyld, Cam, det er ikke dig som er har været utro og nu bær beviset under din bluse. Hvis der er nogen som ikke er fair, så er det mig," svarede hun stille, da hun virkelig ikke følte han havde gjort noget forkert, selvom han også havde indømmet at have været hende utro. Hun rynkede lidt på panden, som han gav sig til, at forklare. Hun valgte dog ikke at afbryde, men lod ham blot fortælle hvad han havde på hjertet. Det sted var det næsten en hel lettelse. En lettelse over at det altså ikke var hende der var noget galt med, men det var piger generelt, han ikke tændte på. Hun slog armene omkring ham, for at vise ham, at hun ikke var sur og holdt ham tæt indtil sig, uden at sige noget til at starte med. "Fuck Luke. Vil du virkelig lade ham stå i vejen for, hvad du vil? Du fortjener at blive lykkelig og finde kærligheden, ligesom alle andre, om det så er med en anden fyr eller en husalf, eller whatever, Cam," sagde hun stille og plancerede et blidt kys på hans kind, før hun trak sig lidt for at se på ham, med et smil på læberne. Hun var også gode venner med Luke, men hun mente bestemt ikke, at han skulle stå i vejen for hvad Cam ville. "Hvis du vil ha' det, vil jeg gerne snakke med Luke for dig, eller være der når du fortæller ham det. Også selvom du måske ikke er klar lige nu og her, men jeg er her for dig," tilføjede hun og så ham i øjnene så han forhåbentlig vidste hun mente det.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

We never be as young as we are now - Cam og Celina Empty Sv: We never be as young as we are now - Cam og Celina

Indlæg  Admin Lør Apr 07, 2018 5:08 am

Han nikkede ganske let til at han havde rodet hende ud i noget. At han primært havde været med hende når han var til fyre ville han mene skulle være at rode hende ud i noget, men det vidste hun naturligvis ikke så derfor var det noget andet. "Nej jeg har rodet dig ud i noget" sagde han stille uden faktisk at fortælle hende det lige nu. Det var ikke specielt nemt for ham at skulle indrømme at han var til fyre trods alt. Han havde ikke specielt lyst til at være homo. "Fordi så kan en da være der for dig til du finder ud af det og derfor ønsker jeg gerne den hele historie. Jeg dømmer dig ikke Celina bare fordi jeg kun selv har været sammen med en" sagde han stille og bed sig en anelse i læben. Han havde heller ikke tænkt sig at skælde dem ud, men han havde bestemt tænkt sig at være der for hende og han ville gerne vise hende at hun i det mindste kunne stole på hende. "Skidt sgu da med ham. Det er dig jeg er bekymret for. Jeg vil da ikke have du bliver smidt ud af skolen og hvis han er professor så håber jeg godt nok han i det mindste er der for dig i det skjulte" sagde han ganske bekymret og irriteret. Det var tydeligt det ikke var på hende, men mere på den professor som han håbede kunne stå op til sit ansvar. Han ville gøre en del for der ikke skulle ske hende en del. Han nikkede ganske let. "Vil du have jeg skal finde på noget om hvorfor du bliver hivet kort ud?" spurgte han stille med et ganske let smil for ligesom at sige at han ville finde på noget for hende hvis det var det som hun ønskede. Hun var trods alt en som de fleste vidste hvem var.
"Men du kan jo ikke gøre for det endte som det gjorde. Det er det gode ved at være dreng. Jeg kan ikke blive gravid hvis jeg er utro" sagde han med et ganske let grin for ligesom at forsøge at lette stemningen. Han mærkede hendes arme om sig og kunne ikke lade være med at smile en smule for sig selv. "Men Luke er jo ikke homofob per say. Han er bare ikke til fyre ligger an på ham. Det er noget andet. Så det er jo ikke fordi Luke står i vejen for noget andet end at jeg ikke tør åbne min mund" sagde han stille og kunne mærke hans hjerte begyndte at stikke af med ham fordi han virkelig var bange og hele det at dels erklære sig selv for homo virkelig var angst provokerende. Han begyndte da også at hyperventalere en smule. Han rystede voldsomt på hovedet. "Nej du skal ikke snakke med ham. Hverken nu eller senere. Det er kun dig som skal vide det og så den fyr jeg har set. Jeg kan ik engang huske hvad vi har lavet Celina og jeg har heller ikke lyst til det et sted. Jeg har drukket alkohol hver gang jeg skulle se ham fordi jeg skammer mig sådan over at have lyst til at kysse ham" sagde han med en ganske lav stemme da han næsten ikke kunne få vejret. Det var virkelig pokkers angstprovokerende.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

We never be as young as we are now - Cam og Celina Empty Sv: We never be as young as we are now - Cam og Celina

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Seth

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum