Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Kaya

Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:40 am

Seth Engel Minore York
Frankrig, Paris, nær Eiffeltårnet.
Juli 2054 omkring klokken 21.
Outfit


Erica havde været til photoshoot det meste af dagen, samt langt ud på aftenen, men hun havde endelig fået fri og havde derfor været forbi sit hotelværelse for, at skifte tøj. Solen skinnede stadig og varmede dejligt, når hun gik direkte i den, men hun kunne godt mærke det var begyndt, at blive køligt når hun kom ud af solens rækkevidde.
Hun kunne også godt mærke, at hun var ved at være træt efter en lang uge med photoshot hverdag, nye steder. Selvom hun ikke var meget for at indrømme det, så var hun trods alt ikke 20 år mere, hun nærmere sig de 30 lige for hurtigt, desværre. Stod det til hende, så ville hun være ung for evigt, men natureren gik endnu sin gang. Hun stod et par hundrede meter fra Eiffeltårnet og kiggede op mod det. Det var et utroligt smukt syn, når solen langsomt var begyndt at gå ned bag tårnet. Hun havde lidt overvejet om hun skulle tage tilbage til hotellet og sove, eller om hun skulle tage et smut i byen, bare for at opleve det franske natteliv, hvilket hun aldrig havde oplevet før, men lige nu var solnedgangen så betagende, at hun glemte alt om tid og sted.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:41 am

[a href="https://www.polyvore.com/cgi/set?id=227122560"]The look[/a]

Seth selv var på turné med bandet i Frankrig. De plejede at holde et par ekstra dages fri her fordi Marc og Charles havde rødder i Frankrig trods alt og derfor havde noget familie der. Det passede sådan set Seth ganske fint for det betød han ville have mulighed for at kunne smutte i byen og måske finde sig en fransk pige for han havde stadig en aftale med Leslie om han gerne måtte være sammen med en kvinde uden det ville være utroskab og han havde endnu ikke fundet en der havde set værdig ud endnu. Han var trods alt utrolig glad for model lignede kvinder og det var da også derfor han i sin tid havde været sammen med Isadora inden Lucas havde nakket hende til sig selv. Ikke fordi han havde været forelsket i Isadora på noget punkt, men han havde været ganske betaget af hendes udseende.
Seth selv var på vej i byen og havde da også mest af alt dresset sig en smule mere op fordi han netop gerne ville ud og se på modeller og de altså ikke bare kom alle steder. Det eneste han havde at gemme sig bag var da også hans solbriller da han ikke ville ødelægge sit hår så han skulle hen og sætte sit hår når han kom frem. Ikke fordi det ville tage særlig lang tid, men mere fordi Set bare godt kunne lide at gå op i sig selv og sit udseende da han jo godt vidste at pigerne var vilde med det. Han ville da heller ikke ligge skjul på at han godt vidste de var glade for hans udseende for selvfølgelig vidste han det og han udnyttede det da også gerne når han ikke havde Leslie. Han valgte at gå over pladsen ved Eiffeltårnet inden hans blik blev fanget af en kvinde han var ganske sikker på han havde set før og hvis fornavn lå et sted på tungen. Hun var trods alt en blindende smuk kvinde og det var da også derfor hans blik havde fanget hende så hurtigt.[font color="#19e6ce"] ”Undskyld, men er det ikke Erica?”[/font] spurgte han da han var tæt nok på at han kunne se hende uden helt at tænke over de var i Frankrig og ikke hjemme i UK hvor han jo sådan set havde mødt hende første gang til en fotoshot, men han ville heller tage chancen og ramme forkert end han ville lade chancen for at snakke med hende gå til spilde og det kunne jo være hun var på ferie eller noget. Man vidste aldrig. Hvis hun så ikke forstod hans engelsk havde han højst sandsynlig bare set forkert og så måtte han jo undskylde og gå igen. Værre var det hellere ikke.


Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:41 am

Erica sad fuldstændigt i sine egne tanker, da en mandlig stemme pludselig prikkede hende bobbel og bragte hende tilbage til virkeligheden. Hun tog feminint fat i siden på sine solbriller, for at trække dem lidt ned af næseryggen, så hun kunne se henover dem og op på fyren, mens lillefingeren strittede og et skævt smil meldte sig på de læbeskiftfarvede læber, mens hun nikkede lidt til hans spørgsmål. "Hvad bringer Dem til Frankrig Mr. York?" spurgte hun med en lettere sensuel undertone, og gjorde en gestus med den frie hånd til, at han kunne slå sig ned ved siden af hende, hvis han havde lyst og tid.
Hun tog sine solbriller helt af og lagde dem i sin taske, hvorefter hun også tog sin solhat af, da solen alligevel var ved at gå ned, så ingen af disse to ting var nødvendige mere. Erica kendte ikke til Seths og Lucas' strid, og selv hvis hun gjorde, så var hun faktisk pænt ligeglad. Lucas var hendes storebror, ikke hendes far, og han havde været sammen med flere af hendes veninder end hun kunne tælle, uanset hvor mange hænder hun så end lånte. Desuden så var Seth en gammel kending, han så godt ud, selvom han var nogle år yngre end hende selv, plus det ikke var hende som havde en beef med ham, men Lucas. Det kunne hun virkelig ikke tage sig af. "Du er måske på vej i byen?" spurgte hun med et flirtende smil på læberne, som hendes blik gled åbenlyst op og ned af ham, tilbage op til hendes helt nøddebrune øjne mødte hans blå øjne. Hun var uden tvivl en meget flirtende og udadvendt kvinde, hun lagde ikke skjul på, hvis der var noget hun ville, og slet ikke når det kom til den flot fyr som Seth.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:41 am

”Er på turné med Faded Exit sexy. Det var trods alt derfor jeg forlod modelverden” sagde han med et ganske let glimt i øjet og satte sig ned ved siden af hende. Hendes efternavn blev ved med at glide ud af hans hoved og det var sikkert også meget godt når man tænkte på hans had til hendes bror. Det var ikke fordi han nogensinde ville ligge an på Erica af ren hævngering. Så barnlig gad han godt nok heller ikke være og hans lillesøster var sammen med en Lucas’ søn så han var sikker på hun nok skulle tage hans hævn for ham. ”Faktisk ja, men så faldt jeg over den smukkeste kvinde i hele Paris siddende helt alene på en bænk og så synes jeg ligesom det ville være langt bedre selskab” sagde han med et charmerende smil over sine læber. Seth selv var ligeglad med aldersforskellen. Man kunne ikke se på Erica hun var over 30 og desuden havde der stadig været mere aldersforskel mellem ham selv og Kate i sin tid. For ikke at snakke om Isadora havde været voksen også da han havde haft sine fingre i hende og så længe en kvinde var smuk så kunne han ikke se hvorfor alder skulle spille nogen forskel. ”Så medmindre du selv vil med i byen ser jeg ikke nogen grund til at spilde min tid på at gå i byen når Paris allerede har givet mig godt selskab” sagde han med et ganske let nik. Seth havde intet imod kvinder der vidste hvad de ville have. Faktisk have han en lettere svaghed for dem og nød at være deres mål. Nu var han så også willieblod så det var ikke fordi han behøvede gøre synderligt meget for det og selvsikre kvinder var virkelig et frygteligt turn-on.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:41 am

Et flirtende glimt viste sig i Ericas øjne, "Det kunne jeg have sagt mig selv. Men vi savner dig," sagde hun og blinkede til ham, hun havde intet problem med, at flirte med ham overhovedet. Seth var en virkelig lækker mand, så hvorfor skulle hun lade vær? Desuden snakkede hun ikke hver dag med Lucas, de havde jo begge mange ting i hver dagen som de havde travlt med. Desuden ville det ikke være første gang, hun var sammen med en Lucas enten hadede eller var venner med, lige der havde hun intet flirter.
Hun grinte mildt "Og du har ikke mistet din charme," sagde hun og lænede sig lidt tilbage, før hun flyttede sin taske om på den anden side af hende, så han kunne sidde ved siden af hende. Hun lagde det ene ben over det andet, hvilket blottede hendes hud langt op af hendes lår, da hendes kjole gled op i bevægelsen. Hun vendte blikket mod ham, med et selvsikkert glimt i øjet, "Faktisk havde jeg planer om, at tage en tur i Eiffeltårnet, men du skal være så hjertelig velkommen til, at joine mig," sagde hun og lænede sig mod ham, for at rette lidt på hans slips, som hun bed sig lidt i læben og vendte blikket fra hans slips til hans blå øjne og blinkede til ham. Hun lod sin ene pegefinger snitte hans kraveben og op af hans hals, til den nåede hans kæbeben. Desuden ville der ikke være ret mange mennesker i Eiffeltårnet på den her tid, de ville måske endda kunne være så heldige at få det hele for dem selv.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:41 am

”Jeg savner da også dig smukke, men du kan da godt se mig trods for jeg ikke længere er del af den verden” sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv. Seth elskede virkelig når kvinder som Erica flirtede med ham. Han var vild med tanken om han kunne tiltrække kvinder der var let ældre end ham selv for det betød han havde sin charme i orden hvis han selv skulle sige det. Desuden havde han intet problem med aldersforskellen. ”Jeg siger jo bare sandheden smukke. Tænk at den smukkeste kvinde i hele Paris er en jeg kender hjemmefra. Det siger noget om hvor smuk du er” sagde han med et ganske let glimt i øjet da det var sandt. Seth havde svært ved ikke at blive hypnotiseret af hendes lår. ”Jamen heller end gerne” sagde han med et ganske let nik og rejste sig op. Han rakte sin hånd ud imod hende for at være en gentleman. Han havde ladet hende rette hans slips inden han havde rejst sig. ”Hvad er der dig og mit slips?” spurgte han ganske drillende og løsnede det med vilje en anelse for så at begynde at gå mod tårnet sammen med hende. Han ville bestemt ikke have noget imod at have det hele for sig selv med hende og da slet ikke det.
Der gik da heller ikke længere før de var der og han vidste hende ind i elevatoren. Det var virkelig en god ting at han ikke kunne huske hendes efternavn for så havde han godt nok aldrig langt an på hende igen. Han var virkelig ikke spor glad for den familie hvis han skulle være ærlig.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:42 am

Erica bed sig uskyldigt i læben, med et mindre uskyldigt blik i de brune øjne, "Hmm.. Hvis det er tilfældet, hvordan kan det så være, at du endnu ikke har inviteret mig ud?" spurgte hun og smilede lettere udfordrende til ham. Hun kunne godt mærke, at hans willieblod, men hun vidste godt, at selv hvis han ikke havde haft willieblod, så ville hun stadig se i hans retning, for selv på trods af genet, som løb i Seths åre, så kunne hun ikke løbe fra at han var en utrolig charmende og flot mand.
Hun vidste godt selv, at hun var en utrolig smuk kvinde, men det var jo altid rart at blive bekræftet i det. Hun grinte mildt, som hun lænede sig lidt frem mod ham, "Well, du ser nu heller ikke selv for værst ud," svarede hun og blinkede flirtende til ham med et drillende glimt i øjet, som hun førte en af de mørke lange hår totter om bag det ene øre. Erica var en kvinde som gik utroligt meget op i sit udsenede. Sit tøj, hår, make-up, krop. Men nu havde hun så også et arbejde som afhang af, at hun så godt ud. Selv uden make-up skulle hun være naturlig smuk.
Hun smilede lidt og tog imod hans hånd og rejste sig fra bænken. Hun kunne godt mærke, at det var ved at blive små køligt, men nu havde hun heller ikke ret meget tøj på og slet ikke taget i betrækning at de bevægede sig højere og højere op. Hun trak lidt på den ene skulder, ved hans spørgsmål, "Intet," svarede hun roligt, selvom det nok var en mindre løgn. Hun havde nok en indre svaghed for mænd i jakkesæt, da det for hende signalerede magt og når hun så tog fat i slipset, så var det lidt ligesom hun overtog magten.
Som elevatoren nåede sit højeste, og dørene gik op, trådte hun ud og stillede sig hen til kanten, for at nyde udsigten ud over Paris, som solen var ved at gå ned og lysene i de mange høje som lave bygninger var begyndt at blive tændt. Hun vendte blikket mod Seth, med et varmt smil på sine læber, "Har du en lighter?" spurgte hun og fandt en pakke med cigaretter frem fra sin taske. Tynde, lange og selvfølgelig med mentol smag. Hun røg ikke fast, men ligesom et glas rødvin til maden kunne være hyggeligt og rart fra tid til anden, så kunne de tynde cigaretter også.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:42 am

”Fordi jeg har haft virkelig travlt med bandet og jeg er lidt dum skal du se” sagde han det sidste med et ganske let grin og nikkede let for sig selv. Han havde ikke lyst til at sige det var fordi han havde fået sig en kæreste og ligesom med Kaya var hun bare en type af kvinder han ikke ville kunne holde sine små naller for. Også selvom Erica ikke var en ligeså stor svaghed som Kaya altid ville være for ham. ”Men jeg kan da nå det endnu. Jeg lover dig at ligeså snart jeg kommer hjem fra turné så invitere jeg dig ud og indtil da må du lige nu bare nyde jeg er her” sagde han med et ganske let nik da han var sikker på at han kunne holde sig fra Erica. Desuden var hun jo en form for veninde så det ville Leslie næppe have noget imod bare han holdte sin pik i hans bukser. ”Det er heller ikke for sjov jeg har været model” sagde han med et drillende glimt i øjet og var godt klar over det meste af det var for at drille. Han var da godt klar over hun havde savlet over ham før og det gjorde bare tingene så meget bedre hvis han skulle være ærlig. Han elskede opmærksomheden fra andre om så det var fyre eller kvinder. Han gad bare ikke det der med forhold til en fyr. Han var ganske sikker på han ikke ville kunne få det til at fungere. Seth gik jo også op i sit udseende. Det var derfor han brugte alle de timer på at træne når han kunne komme til det. Faktisk ville han næsten nogle gange mene at døgnet havde for få timer når han skulle jonglere bandet, sin kæreste, træne og sjov, men han fik det hele til at lykkes alligevel. ”Det legede vi bare” sagde han med et let ryst på hovedet da han trods alt ikke havde noget imod at hun var så glad for at pille ved det. Seth brød sig faktisk ikke om jakkesæt, men han vidste godt hvornår det var en god idé at have dem på og hvornår det ikke var. Ikke alene fordi han var en York og han var opdraget med det, men også fordi han ligesom gerne ville ind på high class stederne for der vidste han at modellerne holdte til. Han nikkede ganske let og tændte hendes smøger inden han selv fandt sin pakke frem og tog en op som han tændte. Seth røg nu almindelige smøger, men han synes det var flot og feminint med de tynde til en kvinde. ”Det er jo lige før at udsigten blegner ved siden af dig” sagde han med et glimt i øjet og strøg hende over kinden for at rette en lok af hendes hår der var kommet på afveje inden han tog et hvæs af sin egen smøg.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:42 am

Et mildt grin forlod hendes læber, "Så må du sørme til, at mande dig lidt op," sagde hun drillende og blinkede til ham med et lettere flitende glimt i øjet. Hun kendte kun Kaya fordi Lucas havde været kærester med hende, men i bund og grund var hun ligeglad med, hvem Lucas datede eller flirtede rundt med, hun havde opgivet at følge med for længe siden, da der var alt for mange tøser til, at det kunne lade sig gøre anyway. Præcis ligesom hun selv kunne vælte sig i fyre, hvis det var det hun ville. Hun lagde armene løst ovet kors og hævede et slankt øjenbryn, "Så må vi jo se, om jeg har tid den dag," sagde hun roligt, selvom hun godt vidste det fik hende til, at lyde kostbar, men det var jo præcis også hvad hun selv mente hun var. Selv hvis Erica havde vidst, at Seth havde en kæreste, så havde det ikke holdt hende tilbage fra at flirte med ham. Det var ikke hendes ansvar, hvis man spurgte hende. Der måtte Seth være voksen nok til selv at sige fra, hvis han ikke ønskede at være sin kæreste utro. "Nej, det er den slags sjældent," svarede hun og blinkede til ham igen. Det kunne godt være at mange troede, at det at være model bare handlede om at se godt ud, men der lå så meget mere i jobbet, end folk gik og troede.
Et flirtende smil meldte sig på hendes læber, "Oh, vi kan lege lige, hvad du ønsker vi skal lege," svarede hun og lod ham tænde hendes tynde cigaret for hende, før hun studerede ham lidt, som han også tændte sin egen. Hun skød dog underlæben en smule uskyldigt og skuffet frem, "Kun lige før?" spurgte hun, selvom et smil fandt vej til hendes læber igen, da han kom tæt nok på hende til, at rette på en hårlok. Hun lod røgen svie ud mellem hendes læber, "Hvorfor kysser du mig ikke bare? Du vil jo gerne," spurgte hun lokkende og tippede hovedet lidt til den ene side og så på ham med de helt nøddebrune øjne, som mere end tydeligt fortalte, at han gerne måtte.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:42 am

”Jamen jeg ved det. Der er ikke andet at gøre ved det” sagde han med et ganske let glimt i øjet og nikkede ganske let for sig selv da hun trods alt havde ret i det hun sagde. Der var nok ikke så meget andet at gøre ned bare at mande sig op og rent faktisk bare få tid til hende. Også selvom han havde en del svaghed i kvinder som hende. ”Hvad nu hvis jeg ligger mig på knæ og be’r lidt Erica?” spurgte han med et ganske let glimt i øjet da han trods alt gik lange distancer for en kvinde og det vidste hun også godt. Han var skam godt klar over at hun var kostbar og hvis han skulle være ærlig havde forholdet med Leslie faktisk lært ham en helt del omkring det at respektere kvinder. Ikke fordi han altid havde gjort det, men han var bare blevet endnu bedre til det. En player der var ved at blive en gentleman så at sige. Det betød jo ikke at man ikke kunne være med en masse hvis han havde været single, men mere voksen var han i hvert fald blevet af deres forhold. Ja selv Kaya sagde det. Han havde så heller ikke flirtet med hende hvis han ikke havde haft den aftale med Leslie for han havde trods alt ikke lyst til at være hende utro. ”Nej vel? Det er kun folk der er i den branche der ved hvordan det er, men mere når du kommentere mit udseende” sagde han med et ganske let glimt i øjet da han havde hentydet til det med at hun synes han så godt ud og så havde han bare påpeget at han jo ligesom også havde været model. ”Uf nu snakker du jo helt frækt Erica. Det er jeg ikke helt så sikker på jeg kan tåle” sagde han med et ganske let grin og et charmerende smil over sine læber til de kunne lege hvad som helst. ”Jeg underdriver blot for du ikke skal få dit ego alt for boosted” sagde han med et smil og nikkede let for sig selv da hun trods alt var langt pænere end en hver udsigt. Han gad hverken sige noget eller modsige hende for den skyld og løftede blot sine øjenbryn begge på en gang så det var som et tegn på han godt forstod hendes hentydning inden han lod sine læber finde hendes i et kys og strøg hende let over læben ned til hendes hals inden han flyttede hånden let kun for at ligge den om hendes talje for at hive hende blidt længere indtil sig så han kunne gøre kysset det dybere.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:43 am

"Så langt, så godt," svarede hun roligt og blinkede til ham igen. Selvfølgelig flirtede hun. Seth så godt ud, så hvorfor skulle hun lade vær? Hun havde ingen kæreste, selvom hun havde været på date med Caleb, som hun ville snakke med Finlay om før hun begyndte på noget som helst andet, da de trods alt var fætre og hun ville aldrig gå bag om ryggen på sin bedste ven. Så med andre ord, hun var single, det gik hun ud fra han også var eftersom han ikke stoppede hende, men flirtede tilbage. At han så havde en aftale med hans kæreste, var hun egentlig ret så ligeglad med, selv hvis han ikke havde haft den aftale. Hun gjorde jo ikke noget forkert, mente hun i hvert fald ikke.
Hun satte en eftertænksom pegefinger mod sin hage og tappede lidt derpå, "Hmm, du kan jo prøve," svarede hun så stadig med den udfordrende undertone og et flirtende smil på sine læber, men tanken om Seth lægge bedende på sine knæ for hende, den var virkelig ikke til at få ud af hovedet igen for hende.
Hun nikkede lidt, "Det er det. Jeg kommenterede kun dit udseende, fordi du kommenterede på mit," svarede hun og blinkede til ham, hun var på ingen måder bleg for at indrømme, at det at være model ikke bare var at skulle se godt ud på billeder. Det var hårdt arbejde fysisk og psykis, og der var så meget mere i det end folk gik og troede. Hun var på den anden side heller ikke bange for, at indrømme, at hun fandt Seth som en af de flotteste fyre hun længe havde set. Hun grinte let, da han sagde han ikke vidste om han kunne håndtere hun snakkede frækt, "Well, så er vi vel tilbage til, at du må mande dig op," sagde hun og gjorde et let kast med hovedet, som fik det lange mørkebrune hår til at lande om på hendes ryg. Hendes smil voksede, "Mit ego har det ellers helt fint med, at blive boosted lidt engang i mellem," sagde hun og smilede tilbage til ham.
Hun kunne ikke lade vær med at smile lidt i kysset, som han tildelte hendes læber, som hun da heller ikke var mange sekunder om at gengælde. Hendes vejrtrækning ændrede sig da hun mærkede hans hånd ned over hendes hals, før hun lod sine hænder vej til hans nakke, da han trak hendes tættere ind på ham. Hun tippede hovedet lidt til den ene side, for at kysset kunne blive dybere, mens hendes fingerspidser nussede hans nakke ganske blidt. Hun kunne godt mærke hun havde svært ved ikke, at lade sig rive alt for meget med af stemingen, men på den anden side, hvorfor skulle hun lade vær? Med den bagtanke, lod hun sine hænder finde vej til hans bagdel, som hun gav et let klem. Hun slap kysset, men holdt sine læber lige ud for hans, med kun et par centimeters afstand, "Du ved godt, der er overvågning heroppe ik?" spurgte hun stille mod hans læber, mere så han var klar over at de kunne risikere, at alt blev set af vagter, med mindre de fandt et spot som kameraerne ikke kunne fange. Personligt var hun ligeglad, men nu havde hun heller ikke helt samme ry at værne om, som Seth havde, da han trods alt var langt mere kendt end hun var.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:43 am

Seth kendte slet ikke noget til det med Caleb og han var faktisk også ret så ligeglad. Hun var en voksen der kunne gøre hvad hun ville. ”Det er da den halve vej” sagde han med et glimt i øjet. Han ni kkede ganske let til at han kunne prøve om det ville virke. Han lagde sig da også ned på knæ foran hende midt på åben gade velvidende nogen sikkert ville tro han var ved at fri til hende. ”Se nu er jeg på knæ. Så kan du ikke sige nej til en date med mig vel?” spurgte han med et smil over sine læber og tog let fat i hendes hånd. Han kunne ligeså godt gøre det nu for det ville virke bedre. De fleste vidste han ikke bare gjorde den slags for alle og enhver så han håbede lidt på det ville hjælpe. ”Sandt Erica. Sandt” sagde han med et ganske let nik og rejste sig først op igen bagefter da han mente han havde ligget dernede lang tid nok og regnede med et var begyndt at virke på hende. ”Jeg mander mig skam gerne op for en kvinde som dig. Det burde du vide” sagde han med et glimt i øjet da han vidste det ville gøre hende ret så blød i knæene. Og så også lige det faktum at han mente det. Han nikkede blot til hendes ego kunne holde til det. Han kunne heller ikke selv lagde være med at smile da hun gengældte hans kys. Han mærkede hendes hånd i sin nakke da han hev hende tættere på og kunne mærke det elektriske stød der skød igennem ham da hun begyndte at nusse ham i nakken. Han stoppede hende da heller ikke da hun gav hans bagdel et let klem og vippede selv hendes hoved til siden for at kysse hende ned af halsen ganske blidt. ”Og så får vagterne noget at se på” hviskede han blidt da han havde rettet sit hoved ind mod hendes for at hun kunne se han mente det. Han var ikke bleg for noget. Heller ikke selvom pressen sikkert ville få nys om det. ”Men hvis du mener jeg skal have synet for mig selv så finder vi da bare et blind spot” hviskede han ind hende i øret så hans varme ånde ville ramme hendes hals inden han kyssede den igen og lagde sin hånd på hendes lår for drillende at lagde sine fingre liste sig op under hendes kjole og rev hende blidt på inderlåret i håb om at få hende til at blive hvor de var. Han vidste godt det helt sikkert ville komme i medierne, men han skammede sig ikke lige fremme og der stod så meget lort i forvejen at det halve kunne være nok. Hans hænder havde nærmest gået op fra hendes knæ og op under hendes kjole. Sex var virkelig vigtigere end nogle skide medier. Han gad ikke leve hele sit liv i frygt for det kom ud.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:43 am

Et mildt grin forlod Ericas læber, som hun nikkede lidt til Seths ord. Hun så dog overrasket på ham, da han rent faktisk gik på knæ for hende, velvidne om at det ville se helt anderledes ud i de få forbipassendes øjne. De to vidste jo godt, hvad det her gik ud på, og det var ikke frieri, men udefra så det nok ikke ud som om, at spørgsmålet der var blevet stillet omhandlede en date og ikke giftemål. Hun rystede lidt på hovedet af ham, med et smil på læberne, "Okay, en date. Og rejs dig så op, folk kigger," sagde hun morende og bed sig lidt i læben da han tog hendes hånd, som hun så ned på ham med sine brune øjne, ind i hans blå og holdt øjenkontakten med ham, som han rejste sig igen. Det værste var nok, at det jo havde virket. Han vidste tydeligvis præcis, hvordan han skulle charme sig ind hos hende. "Ja, det kan jeg fornemme," svarede hun og blinkede til ham, hun vidste godt at Seth var nogle år yngre end hende, men hvis hun skulle være helt ærlig, så var det også bare en af de ting hun tiltrak hende. At hun som kvinde på snart 30 år, stadig kunne få fyrerne i deres starts tyver, til at gå på knæ for hende og mande sig op for hende.
Hun mærkede hans læber på sin hals, hvilket fik hende til at blotte den for ham og lade sine øjne glide i for et kort øjeblik. Hun løftede hagen en smule, da han sagde vagterne fik noget at se på, hvortil et flirtende smil meldte sig i hendes øjne og hun bed sig let i læben. Hun mærkede hans varme ånde mod sin hals og mærkede hvordan alt i hende gav fuldstændigt efter. "Jeg tror, de overlever synet," hviskede hun intenst tilbage, det med at skulle flytte sig lige nu, var ikke lige på hendes top ti liste over ting hun ville lige nu og da slet ikke da hun mærkede, Seths hånd og fingre mod sit lår. Hun lod sine hænder snige sig fra hans baller til op under hans skjorte og op af hans ryg. Hun nappede blidt i hans læbe, da hun mærkede han rev hende ned af hendes lår. "Hvordan vil du ha' mig?" spurgte hun stille og var klar til at underkaste sig ham, som hun lod sine fingre bevæge sig rivende ned af hans ryg og om foran til kanten på hans bukser, som hun begyndte at åbne. Nu havde han trods alt en del lettere ved at komme til, end hun havde, eftersom hun kun havde kjole på.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:43 am

”Jeg troede du ville have folk kiggede Erica” sagde han med et drillende glimt i øjet og rejste sig kun op fordi han virkelig ikke kunne lade være med at grine en ganske mild latter. Seth regnede nu aldrig med han skulle gå på knæ for nogen for et giftemål, men han kunne sikkert godt nå at blive klogere end han allerede var. ”Du må lade være med at bede mig om ting når du burde kende mig godt nok til at vide jeg er skør nok til at gøre det” sagde han med et drillende glimt i øjet og det drenget smil over sine læber som han vidste de færreste og da især kvinder kunne sige nej til. Desuden havde det jo virket på hende så han beklagede sig langt fra. Det ville være dumt at klage over noget havde virket som han ønskede det når han lige nu havde hende præcis der hvor han ønskede sig hende. Seth var ligeglad med aldersforskellen mellem dem. Hans første kæreste havde trods alt været 13 år ældre end ham selv og han havde troet på hende når hun havde sagt at hun følte for ham selvom han godt i bakspejlet kunne se det var underligt hvis en fuld voksen kvinde skulle være vild med en som ham. Det var også derfor han ofte bare lod sit willieblod gøre sin pligt for at han kunne score uden at skulle gøre alt for meget. Sikkert også derfor han var så piv ringe til det med forhold for hun havde trods alt været ham utro af flere omgange, men lille 13-årige Seth havde troet på hende når hun havde angret.

Han kunne ikke lade være med at smile for sig selv da hun blottede sin has for ham. ”Tror jeg også de gør” hviskede han tilbage da han trods alt virkelig ikke havde lyst til at flytte sig fra sin plads lige nu. Så ville han heller være sammen med hende der og være ligeglad med konsekvensen. Han mærkede hendes hånd flyttede sig op på under hans skjorte i stedet for og bed hende let i halsen. ”Erica din sexy kitten” blinkede han let til hende og lod hende åbne sine bukser inden hev ned i hendes underbukser da han trods alt legede med hendes lår stadig. Han gad ikke en længere forklaring på hvordan han ville have hende. Han træk blot en smule ned i sine boxers og regnede med hun ville stoppe ham hvis hun ikke var klar idet han løftede hende op for at stadig at kunne kysse hende og samtidig komme til det han langt hellere ville. Han vidste godt der ikke var meget forspil i det heller, men problemet var ligesom de befandt sig et sted hvor de ikke helt måtte så det i sig selv gjorde det ganske godt for Seth der blot havde lyst til hende lige nu.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:43 am

Et mildt grin forlod Ericas læber, "Hmmh, og i morgen kan vi så læse de første tyve artikler om, at vi skal giftes," sagde hun og rystede lidt på hovedet, da han virkelig havde lignet en som friede til hende, ved at sætte sig sådan på knæ foran hende. Nu var Erica så ret ligeglad med rygter og læse den slags om sig selv og andre, men det kunne godt være hendes forældre eller brødre ville hive fat i hende og sige, at det kunne hun godt lige have fortalt dem, i stedet for at de skulle læse det i et blad eller en avis. Et flirtende smil meldte sig på hendes læber, "Har du nogensinde prøvet, at se dig selv i spejlet og sige nej til dig selv? Det er altså ikke helt nemt, prince charming," pointerede hun og blinkede til ham. Selvfølgelig havde hun, ligesom så mange andre kvinder, svært ved at modstå hans charme, selvom det ikke var umuligt, så var det bare nemmere og langt sjovere at lagde ham vinde.

Hun lukkede kort øjnene, for at nyde fuldt ud, de kys han tildelte hendes hals. Et tilfredst smil meldte sig på hendes læber, da han gav hende ret i, at hvem end da sad og kigger på overvågningskameraerne, nok skulle overleve at se dem. Eftersom de var et offentligt sted, så var det jo alligevel langt fra alt deres tøj som skulle af, og hun var model, han havde været model, så deres kroppe var alligevel lette at finde billeder af både i blade og på nettet. Og ville de få en bøde for det, jamen så var det jo heldigt at ingen af dem ligefrem manglede penge til at betale den også. Et skævt smil meldte sig på hendes læber, hvorefter hun blinkede forførende til ham. Kvindelist, en dejlig ting hun var næsten uhyggelig god til. Hun lod ham løfte hende op og svang sine ben omkring ham. Hun fangede hans læber i et blidt kys. Hun havde ingen planer om at stoppe ham, overhovedet, desuden vidste hun jo godt, at de ikke kunne stå der hele aftenen for, at få forspillet med, så det var fint med hende, at de spring det over. Det var jo lidt deres egen skyld, da de sådan set bare kunne have valgt at tage til enten hans eller hendes hotelværelse og gjort det der, men nu var de altså her, øverst oppe i Eiffeltårnet, og så måtte de få det bedste ud af det der, hvilket hun sådan set heller ikke var i tvivl om, nok skulle lykkes dem.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:44 am

"Og så må de jo tro det. Jeg er sådan set ligeglad med mediernes løgne" sagde han med et glimt i øjet og nikkede let for sig selv da det trods alt var ganske rigtigt. Han var faktisk ret så ligeglad. Han vidste jo at Leslie ville tro på ham at det ikke var sådan tingene hæng sammen. Han var trods alt ikke ved at fri til Erica og det ville han heller aldrig. Så var han ligeglad med hvad medierne troede. Seth selv var også virkelig ligeglad med rygter. Han læste nærmest aldrig sladder og når han endelig gjorde så morede han sig bare ofte over hvor forkert det hele var og hvor lidt de faktisk kendte ham. Ofte var det fordi andre havde gjort ham opmærksom på der var noget som han skulle læse for ellers åbnede han aldrig den slags blade. "Jeg ser mig selv i spejlet hver dag princess, men kan oplyse du heller ik er nem at sige nej til" sagde han med et ganske let glimt i øjet da han bestemt ikke havde spor nemt ved at sige nej til en kvinde som hende. Erica var smuk og hun havde stadig noget mellemørene. To ting der gjorde det bare var attraktivt for Seth. Seth udnyttede jo så også tit sine evner som willieblod.
Seth mente bestemt at dem der så på overvågningsbåndene ville overleve at se på dem. Det var to smukke mennesker og endda mere eller mindre gratis porno bare uden lyden så han havde svært ved at se hvordan man ville kunne komme til andet end at nyde den slags. Han havde bestemt selv været glad hvis det var ham der havde været udsat for den slags. At han så aldrig ville tage den slags jobs var så straks en anden sag. Det var langt fra nødvendigt med den slags normale jobs når man havde hans udseende og talent og det passede ham ganske perfekt. Han var ikke helt sikker på han ville være egnet til et normalt job selvom han godt vidste det var vigtigt for samfundet. Seth havde bestemt ikke tænkt sig at fjerne alt hendes tøj for selvom det var august og det endnu ikke var blevet koldt så ville de hurtigt skulle kunne komme derfra igen når de var færdige. Han var glad for hun svang sine ben om ham da det gjorde det hele en helt del nemmere. Han gengældte hendes kys ganske passioneret og kunne ikke andet lade være med at smile let bag kysset over at hun ikke stoppede ham. Han brugte da heller ikke mange sekunder på at trænge op i hende og havde ganske høj fart på. Mest af alt fordi de var et offentligt sted. At blive fanget var han ligeglad med, men han ville gerne nå at blive færdig først. Desuden fandt han det ganske frækt at være i Eiffeltårnet under den slags udskejelser i stedet for at vælge det sikre valg med et hotelværelse.
Efter et kortere stykke tidsrum der var gået end hvis det havde været i en seng kom Seth da også efter han havde advaret hende bare så hun vidste det. Han sætte hende ned bagefter og kyssede hendes læber blidt. "Vi må heller komme væk" sagde han med et selvtilfreds smørret smil over sine læber og træk op i sine bukser og boxers.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:44 am

Ericas læber glid op i et selvsikkert smil, "Arha, og nu du er så ligeglad, så forklare du de vel også lige til min familie, ik?" spurgte hun drillende og blinkede til ham. Selvfølgelig vidste hun godt, at både hendes søskende og hendes forældre nok skulle tro på hende, hvis det endelig skulle nå dertil, men det var sjovere at drille Seth lidt og hun vidste han kunne klare det. Ingen tvivl om, at hun synes han var en dejlig fyr, men hun kunne også mærke at det var mere hans willieblod som tiltrak hende, for hun havde ikke følelser for ham, ikke som andet end en ven og tidligere kollega. Hun bed sig let i læben, "Og der var den charme igen, heldigt for dig, at du kan bære det," sagde hun og blinkede flirtende til ham. Det var virkelig få mænd der kunne charme sig ind på hende, men Seth var åbenbart en af de få.
Hun nød kysset, men kunne godt mærke at han smilede i det, det gjorde hende dog ikke noget, andet end det smittede. Hun måtte dog slippe kysset, da han trængte op i hende. Hun sukkede nydende mod hans øre og nappede derefter ganske blidt i det. Hun bed sig i læben, for at være stille, da det høje tempo han satte for dagen, plus det faktum at de var et sted, hvor de ikke burde gøre det her, var nok for hende lige nu. Det var nok lidt vovet af dem, ikke at beskytte sig, men nogengange måtte man jo tage nogle chancer her i livet og det her var en chance hun var villig til, at tage.
Hun kyssede hans læber dybt, da han advarede hende for de begge to var mere stille, da hun kom med ham. Som han sætte hende ned igen og hun fik fodfaste, rettede hun lidt på sin kjole og sine trusser, så de sad ordenligt igen. Hun gengældte hans blide kys og nikkede så lidt, "God idé," svarede hun og blinkede til ham, hendes hjerte bankede stadig ret hurtigt, som hun tog hans hånd og begyndte at gå mod elevatoren, uviden om, at hun i dette øjeblik var blevet gravid, men det skulle hun tids nok finde ud af.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Admin Søn Feb 18, 2018 6:50 am

"Alt for en smuk kvinde som dig Erica" sagde han med et glimt i øjet. Selvom han havde en kæreste så kunne han sagtens finde ud af at være en gentleman omkring nogle ting. Han kunne slet ikke se hvorfor man skulle stole sådan på medierne. Han havde så også lige nu glemt at Erica var en McSeeley for så han havde bestemt opført sig anderledes. Det var så måske også bare lidt et bevis på at man ikke var sin familie som han jo hårdnakket havde påstået at Dorran var. Seth hævede veltilfreds sine øjnebryn så de bevægede sig op og ned ganske hurtigt for et kort stykke tid. Han vidste godt han kunne bære sin charme.
Seth selv havde jo også nydt det at være sammen med hende og havde da også kæmpet en anelse for at holde sine støn nede. Nok var hans heldigvis dybe, men derfor var han stadig en af de fyre der ikke havde noget imod at stønne for at lade den han var sammen med vide at han nød det.
Seth selv træk sine boxers op og lukkede sine bukser. Han tog fat i hendes hånd og begyndte at bevæge sig ned igennem tårnet mens han grinte let på vejen. Ikke fordi han ikke havde nydt det, men mere fordi han synes det var sjovt de havde gjort noget som man ikke måtte. Da de kom ned sætte han da også i løb stadig med hende i hånden inden han bød hende ud på en drink for at afslutte aften sammen. Han vidste jo heller ikke at det der havde gjort ham til far, men han ville bestemt ikke fortryde noget af det.

//Out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth Empty Sv: This Should Be Simple, If I'm What Your Into. (ADVARSEL) - Erica og Seth

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Kaya

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum