Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico

2 deltagere

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Darcel

Go down

Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico  Empty Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico

Indlæg  JeromeWinther Tirs Aug 08, 2017 5:10 am

Grace Madison Lavoie
Looking good
Mexico City
Juli 2054
Sommerferien var kommet over Ilvermorny hvilket betød at hvis Angel skulle se Grace skulle han tage med hende på ferie og det havde han da også indvilliget i og da han altid fik det så underligt når han var nær hende. Han havde lyst til at kende til hendes rødder og derfor var han glad for han måtte komme med på familietur til Mexico fordi hendes storebror havde aflyst i sidste øjeblik. Det var sikkert også meget godt for ellers var Angel sikkert bare blevet drillet med at han gik og kiggede på hans lillesøster for så at blive truet med at han ikke måtte såre hende og sådan ville det så sikkert skifte hele tiden frem og tilbage til ferien var slut. Angel var mødt op med det han selv synes var ganske sommerligt hjemme hos Grace inden de skulle rejse med magi for at komme til Mexico. Han ringede ganske let på døren mens han stod og rettede en anelse på sit let lange hår fordi det skulle sidde pænt uden han helt forstod hvor den små forfængelighed omkring hans hår kom fra da den aldrig havde været til stede før. Han havde sin kuffert i hånden og rømmede sig en anelse mens han ligesom stod og mimlede en anelse for sig selv for at øve hvad han skulle sige når han kom til at møde Graces familie. Han vidste heller ikke helt hvorfor han var så ekstra nervøs for at møde hendes forældre. Han havde jo mødt forældre før og der havde han aldrig haft det sådan som han havde det nu og det var ikke fordi han havde specielt meget lyst til at spørge Foresti hvad det var der skete med ham for han ville sikkert bare drille ham og komme med en eller anden åndssvag kommentar og det var ikke lige det han havde lyst til at høre på lige nu.

Dressed to vacation

Graces mor, Julia hørte det ringede på døren. "Mi mija, din ven er kommet!" råbte hun igennem huset, som hun bevægede sig mod døren for at åbne op for en af Grace mange venner, også af det modsatte køn "Sí" svarede Grace, som hun var i gang med at gøre sig klar til at tage afsted. Hun kom sin solhat på hovedet, mens hun så sig i spejlet.
Julia åbnede døren med en blid bevægelse og fik øje på Angel. "¡Hola!" lød hendes stemme glad, som Graces far også kom gående imod døren. Julia var en lav, mellemmørk kvinde - det lignede mest af alt hun var godt solbrunt med sort hår og en kvindelig feminin tøjstil. Hun var slank og køn. Louis, hendes far, var høj, men med muskler ikke mindst. Han var i dagens anledning afslappet i sit tøjvalg. "Hej, Mr. Norris," sagde Louis, som hendes far hed, og rakte hånden ud mod ham for at hilse, hvorefter Julia gjorde det samme. "Så du er mi hijas drengeven?" spurgte Julia, hvorefter Louis skævede til denne al for slanke dreng med det, ifølge ham, lange fedtede hår. "Skal du ikke snart klippes?" spurgte Louis direkte med et drilsk smil over sine læber.
Grace kunne høre dem fra sit værelse og skyndte sig at gå ned af trappen og mod hoveddøren i hendes fine blå kjole og i de højehæle. Hun havde pakket sin kuffert og havde taget den med ned. Hun glædede sig til at skulle afsted. "Papa! Mama! Stop med at drille ham," sagde hun med et mildt grin, inden hun sneg sin slanke krop mellem sine forældre og lagde sine arme om Angel. "Hej," sagde hun med et smil, og betragtede ham lidt. Havde den dreng virkelig ikke hørt om at slappe af? "Du skal ikke finde dig i det... du ved, at de driller. Du må gerne sige noget til dem," påpegede hun med et smil, som hun betragtede ham kort inden hun så på sin far. "Er vi alle klar til at tage afsted?" spurgte Louis, som han tog fat i familiens kufferter og Julia stillede sig tæt mod sin mand, for de kunne komme afsted. "Jeg håber du har badetøj med. Der er varmt!" lød hendes stemme glad.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico  Empty Sv: Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico

Indlæg  Admin Søn Aug 13, 2017 6:55 am

Angel fik et mindre chok da han havde stået så meget i sin egen verden for at rette på sit hår at han helt glemte alt om at det betød hej på spansk. Mest af alt fordi han havde fået sådan et chok og han måske heller ikke helt havde regnet med at det var Graces forældre der ville åbne døren. ”De behøver ikke kalde mig ved efternavn” sagde han stille og bed sig en anelse nervøst i sin læbe og vidste ikke helt hvilken fod han sådan lige skulle stå på og ikke skulle stå på. Han nikkede ganske let til om han var hendes drengeven og kunne virkelig lige nu ikke sige så meget. Selv det han lige havde sagt til dem havde taget en del fordi han lige nu havde travlt med at række hånden tilbage til dem og gav dem et klem Da han blev spurgt om han ikke snart skulle klippe sit hår tog han ganske let fat i det ved nogle spidser. ”Joooo” tog han sig selv i at sige og var lettere gået i stå. Han havde aldrig haft besvær ved at møde forældre før, men denne her gang fik han nærmest helt ondt i maven ved tanken om han skulle møde Graces forældre. Hun var så dejlig at hans hjerte begyndte at hamre voldsomt hver gang han var nær hende uden han havde en idé om hvad det var og han ville ikke snakke med Foresti om det for han ville sikkert bare drille ham og det var han bestemt ikke interesseret i lige nu hvis han skulle være ærlig. Han havde ikke opfattet at han drillede ham med hans hår.
Han gengældte hendes kram og tog sig selv i at nervøst grine fordi Grace havde sagt at hendes far drillede ham. Hvorfor var han så nervøs? Han bed sig blot hårdt i læben til at han bare skulle sige noget til dem når han blev drillet på den der måde. ”Din far har sikkert ret i at mit hår er for langt” sagde han stille og kunne virkelig mærke den der nervøse sved an nu engang fik når man var teenage dreng og man ikke vidste hvor man skulle gøre af sig selv. Han nikkede let til om han var klar og valgte at tage Graces hånd helt automatisk blot for at sikre sig han var med selvom hans hånd var helt enormt varmt, men sådan fik han det bare nær hende og han ville ikke snakke med nogen om hvorfor han havde det sådan. ”Har jeg. Sagde du jo jeg skulle” sagde han stille og kun højt nok til at Grace ville kunne høre det.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico  Empty Sv: Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico

Indlæg  JeromeWinther Tors Aug 17, 2017 7:27 am

Louis betragtede drengen foran ham, som mente han ikke skulle kalde ham ved efternavn. "Okay," svarede han accepterende og sendte ham et venligt smil. "Jeg ved ikke om ma poupéette har sagt, at vi skal bo i en by, der hedder Campeche.. Det er min kones hjemby," forklarede han, da han kunne forestille sig Grace bare havde sagt de skulle til Mexico. Grace tænkte ikke over det, da de havde et hus dernede, som de ret tit var i, når livet i USA blev for kedeligt og trivielt. Ikke fordi de havde røven fuld af penge eller noget der lignede, men huslejen i Mexico var forholdsvis lav, og de lå da stadig i den pæne middelklasse plus at det hus, var hele familiens så alle gav en skilling til det og så aftalte man hvilke perioder man havde det og nogle gange var de der nærmest alle sammen til trods for dem de oftest skulle besøge, boede i selv samme by men det var jo også en måde, at komme på ferie på. "Godt, Angel," medgav Louis med et grin.

Grace mærkede Angels arme om sig og hørte hans nervøse grin, og så på ham. "Det gør han. Du må gerne give igen. Han kan godt tåle det," svarede hun med et blidt smil over sine læber og strøg ham kort over kinden. "Nej han har ej, Angel. Nu er du bare fjollet," svarede hun og kiggede mod sin far og mor, da de blev bedt om at være klar. "Sí," svarede hun anerkendende, inden hun gik ind mod den portal, de skulle rejse med. Han mærkede hans meget varme hånd mod sin egen, der nærmest var kold sammenlignet med hans. "Godt," hviskede han og gik ind i portalen og sikrede sig, at Angel var på vej med.

Grace gik roligt ud på den anden side, hvor de nåede frem til at middel stort hus med 8 værelser og terrasse samt swimmingpool, både inde og ude. Huset var en typisk spansk af udseende - gult med de karakteriske halve cirkler som vinduer og lavet af et sten materiale. Grace lod sine forældre tage sig af bagagen inden hun så mod Angel. "Ja, det er så her vi skal være," sagde hun med et smil og betragtede ham. Hun synes stadig han så lidt underlig ud. "Uhm, mine forældre tager ud at handle nu.. Så tænkte på om du vil se dit værelse og så kan vi gå i poolen?" spurgte hun ham med et smil, som hun begyndte at bevæge sig indad, som hendes forældre sagde farvel til dem. Hun gik op ad trappen der var lidt udenfor stuen og åbnede en dør. "Det er dit værelse," sagde hun med et nik, og lod ham se sig for, inden hun fandt sit eget og stillede sine ting derind. Hun skiftede også hurtig om til den hvide blomstrede bikini, inden hun bevægede sig ind mod Sebbys værelse og ledte efter det hemmelige skab, han gemte sin alkohol i. Hun havde taget sin stav med og fik løst koden til hans skab. Hurtig tog hun fat i tequillaen og tog shotglas, inden hun gik mod Angel for at tjekke om han var klar. "Klar til at chille?" spurgte hun med en glad, piget stemme.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico  Empty Sv: Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico

Indlæg  Admin Tirs Aug 29, 2017 6:16 am

Angel hævede ganske let det ene øjenbryn da han var i tvivl om ordet da det ikke var fordi han havde super styr på alle de der spanske ord. Han forsøgte dog, men da det ikke var hans kultur hverken de spanske eller franske så kunne han ikke gøre andet end at prøve. ”Det er fransk er det ikke?” spurgte han roligt til hans ordvalg da han virkelig havde en del ord at skulle forholde sig til. ”Der er så mange ord at holde styr på for en amerikaner som mig” sagde han stille og bed sig ganske let i læben og rystede let på hovedet til hvor de skulle hen. Det havde han ikke fået noget af vide om. Eller også havde han glemt det fordi det igen var endnu en af de der mange ting han som amerikaner ikke havde styr på da det ikke altid var nemt at holde styr på det udenfor USA. Han vidste godt selv det ikke havde lydt spor overbevisende at han troede på at hendes far blot lavede sjov. Han havde nu taget det ret så meget på ordet at han skulle klippe hår.

”Jo, men jeg prøver jo at gøre et godt indtryk her” sagde han med et ganske let nik da han trods alt gerne ville have at Graces far skulle kunne li ham. Han vidste jo godt selv han havde det sjovt nær Grace og det betød enormt meget for ham at Louis kunne li ham uden han helt kunne sætte en finger på hvorfor det var sådan. Sådan var det bare. Han skulle gerne kunne li ham for han følte han kunne være nær hans datter. Desuden var Angel også bare virkelig religiøs så derfor betød det bare en del hvad forældrene mente om ham da han gerne ville være ’godt selskab’. Han rystede ganske let på hovedet. ”Nej det betyder bare en del for mig hvad dine forældre synes om mig” forklarede han stille med en let skæv grimasse og rystede blot på hovedet da han ikke selv følte han var spor fjollet. Han vidste godt hans hånd var virkelig varm, men han forstod ikke hvorfor den var det. Og han ville virkelig ikke snakke med Foresti om det. Det var virkelig alt for mærkeligt.

Han nikkede ganske let da han godt kunne regne ud de skulle være der. Han måtte erkende at han virkelig havde glædet sig og var frygtelig nervøs for at dumme sig. Han slap da også hurtigt hendes hånd da de var kommet frem.”Kan vi godt” sagde han med et smil og nikkede ganske let for sig selv om han ville med i poolen. Han gik med hende videre og nikkede let til hvor han skulle være. Han skyndte sig at skifte mens hun gjorde det og var lige nu glad for at han havde været så hurtigt og han havde løse boxers på for hold nu op hvor hun så smuk ud som hun stod der i hendes bikini og måtte da komme med et ryst på hovedet for ligesom at vågne op af sin egen lille trance. Angel nikkede blot til han var klar inden han begyndte at hoste let over sprutten da han trods alt heller ikke rigtig drak. ”Skal det være så surt?” spurgte han med en grimasse og hentød til citronen mens han rynkede på næsen. Han glemte det dog hurtigt når han så på hende fordi hun var så smuk som hun var og var da også ganske glad for at han var under vandet for hans krop havde det virkelig mærkeligt lige nu.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico  Empty Sv: Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico

Indlæg  Admin Man Sep 11, 2017 7:04 am

Han rystede let på hovedet. ”Nej det er fint nok. Jeg forsøger bare at følge med og er nød til at kende betydningen så jeg husker det til en anden gang” forklarede han sig selv og nikkede ganske let for sig selv. Han ville jo gerne forstå det, men han havde bare kun sat sig ind i den spanske del af hendes familie og han vidste ikke helt hvorfor. Måske pga. det med han fik helt ondt i maven hver gang han så på hende.

”Det ved jeg godt det gør, men jeg vil gerne gøre det helt perfekte” sagde han stille og bed sig ganske let i læben da han ikke helt forstod hvor det behov kom fra, men det var bare til stede. Han blev jo bare mest af alt nervøs fordi han var så opsat på at gøre det perfekte indtryk. Det betød virkelig meget for ham at hendes forældre kunne li ham. Ellers følte han ikke at han måtte snakke med hende. ”Er du sikker?” spurgte han stille og bed sig en anelse nervøst i læben. Han elskede hun var så godhjertet. Det var en af de ting han holdte af ved hende.

”Jeg ved nu snart ikke” sagde han med en mild latter da det ikke lige var ham. Det var virkelig surt, men han havde gjort det og det var en fed fornemmelse. Han nikkede let til om han kom ned til hende og gled mest af alt ned til hende fra kanten af ved at satte sig på den og gled langsomt ned i vandet. Ikke fordi det var varmt eller koldt, men fordi Angel var ikke var noget vildt barn. Han svømmede over mod hende og sendte hende et varmt smil. Han begyndte at grine og sprøjtede vand efter hende. ”Nej jeg er da ej” sagde han med et ganske let grin og havde virkelig heller ikke selv opdaget at hans tredje ben blot blev mere stivt. Angel var bestemt heller ikke noget udendørs barn. Han elskede at sidde indenfor foran sin computer. Også når han var i skole. Ligesom han heller ikke skulle nyde noget af at komme på udveksling efter sommerferien og væk fra de vante omgivelser og da især fordi der ikke var elektronik på de andre magiske skoler.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico  Empty Sv: Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico

Indlæg  Admin Søn Okt 15, 2017 4:26 am

Angel ville så også gerne lære det hele fordi han gerne ville kunne snakke ordenligt med hende og hendes familie. Det betød enormt meget for ham at gøre et stort indtryk på hendes familie. Han vidste jo også godt et sted han var vild med hende selvom han ikke ville snakke med hverken Foresti eller nogen anden om det.
”Jamen vil jeg da se frem til så” sagde han med et ganske let grin da han trods alt heller ikke havde gjort sig synderligt meget i at drikke alkohol. Dog ikke fordi han var religiøst eller noget, men bare fordi han kun drak sammen med Foresti. Han rystede ganske let på hovedet og kunne ikke lade være med at grine en smule af hende. ”Jeg er ingen bangebuks. Er jeg her ikke nu måske?” spurgte han med en forsæt mild latter da han selv synes det virkede som en valid grund til han ikke var en bangebuks. Han sprøjtede hende derfor igen og synes det var sjovt hun forsøgte at dække sig selv så hun ikke blev våd. Angel stoppede dog da hun var helt tæt på og hun sagde hans navn. ”Jaa?” spurgte han stille og håbede bare ikke det var det han troede det var. Han ville helst ikke ind på hans lem gjorde dumme ting i nærheden af hende når hans hjerte på samme tid rasede derud. Hun var virkelig alt for dejlig og han kunne slet ikke slå hende ud af hovedet. Han ville så heller ikke for den sags skyld.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico  Empty Sv: Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico

Indlæg  Admin Lør Nov 11, 2017 9:03 am

”Gør jeg også Grace” sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv da han virkelig mente det. Han glædede sig faktisk ret så meget til at han ville få det sådan. Han var trods alt ikke så van til alkohol og han vidste det betød at han skulle være mere i hendes selskab hvilket på ingen måde var det værste her i verden. Heller ikke selvom hendes selskab gjorde ham sindssyg på en behagelig måde. Selvom han stadig var ganske usikker på hvordan det kunne være så behageligt at blive drevet sådan til vanvid over en pige. ”Vel er jeg ej en wuss. Jeg er sej at du ved det” sagde han med et ganske let nik, men stoppede da han mærkede hendes kys på sin kind. Hun var virkelig dejlig og hans hjerte løb virkelig bare afsted. Han kunne slet ikke stoppe sit hjerte når hun var så tæt på ham. Han blev hurtigt helt rød i hovedet ved hendes spørgsmål og forsøgte at gemme det væk ved at stå med sine ben over kors for ligesom at dække for det. Han var ikke lige fremme stolt af det. ”Øhm. Ikke noget” sagde han ganske forlegen og træk sig selv en smule væk fra hende for at det hele ligesom ikke skulle blive værre. Han synes virkelig ikke det her var sjovt. Han havde ikke lyst til at skulle have det sådan overfor en pige, men det var ligesom bare kommet og han forsøgte at sige til sig selv det var ganske syndigt. Hans reaktion sagde jo sådan set også bare at hun havde ret i sin antagelse.

"Godt," lo hun hjerteligt og sendte ham et varmt smil efterfølgende. Hun havde heller ikke drukket meget alkohol og hun havde heller aldrig været decideret fuld. Hun havde fået lov at smage og en gang i mellem havde hun stjålet noget fra hendes forældres lager. I dette tilfælde var dog hendes storebrors lager hun havde været i, men han havde jo været så dum at fortælle hende, hvad han havde derinde. Hun var så dog også sikker på, Seb ikke havde noget imod det. "Sej?" spurgte hun med et piget grin over sine læber og lagde godt mærke til, han gik i stå da han fik et kys på kinden. Hun smilede til ham strøg hans kind ganske blidt. Hun anede ikke hvad der skete i hans krop, men for hende var det spændende at han havde en reaktion på hvad hun måtte antage var hende og hendes bikini. Som han prøvede at dække over det, sagde det intet var og tilmed svømmede væk fra ham, kunne hun ikke andet end at svømme efter ham og tog fat i hans håndled, da hun var tæt nok på. Han var rød i hovedet. "Det er det," svarede hun til, hans 'ikke noget', som hun bevægede sit hoved en smule tættere på hans. Hun havde lyst til at prøve at kysse hans læber, sådan rigtigt. Hun vidste jo godt, hvad hans reaktion betød og hvad den var, men hun var ærlig talt blevet forskrækket over, hvor hurtigt en fyr kunne få sådan en reaktion.


Sidst rettet af Admin Søn Dec 03, 2017 12:21 am, rettet 1 gang

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico  Empty Sv: Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico

Indlæg  Admin Søn Dec 03, 2017 12:20 am

Han nikkede ganske let til at han var sej. ”Jeg er faktisk mere sej end du sådan lige tror” sagde han med et let selvsikkert glimt i øjet fordi noget af den selvtillid Foresti havde nogle gange smittede af på ham, men andre gange gjorde den ikke. Han var ikke ligeså selvsikker som sin bedste ven selvom han nogle gange ville ønske han var det. Han kunne ikke stoppe ved strøget over sin kind. Det var helt bestemt hende der gjorde ting ved hendes krop. Hun var så fantastisk smuk og han havde lyst til at sige det til hende, men han kunne slet ikke få sig selv til det. Han stoppede da også med at svømme da han fornemmede hun svømmede efter ham da han trods alt et sted gerne ville have det. Han var trods alt teenager og eftersom han tvang sig selv til ikke at have den lyst så blev tingene jo kun meget værre af det. Han lod hende tage fat i håndledet og stoppede derfor helt op da han før bare havde svømmet langsomt. ”Men det er ikke noget” sagde han stille og bemærkede godt hendes hoved kom tættere på. Han lagde sine arme stille om hendes nakke og træk hende indtil sig for at lade sine læber blidt røre ved hendes i et kys. Han havde jo også selv fået et chok. Han havde trods alt aldrig lagt mærke til at han havde haft den slags før selvom en del af ham godt vidste han sikkert havde haft det før. Han lod den ene hånd glide ned over hendes ryg for at finde hendes lænd og nussede den ganske blidt. Han blev da også hurtigt fanget af deres kys selvom det stadig irriterede ham at hans krop reagerede som den gjorde. Han ville sikkert også flytte sig flere gange hvis hun forsøgte på mere uden det var fordi han egentlig havde helt lyst til at stoppe da han godt vidste det var en synd.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico  Empty Sv: Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico

Indlæg  JeromeWinther Søn Dec 10, 2017 5:23 am

”Tror du det?” spurgte hun med et piget grin over sine læber. Hun kunne godt se at Forestis selvtillid efterhånden havde smittet af på ham, men det var bare rart at se. Hun så på ham en anelse mistroisk, da han blev ved med at påstå det ingenting var. Hun rykkede forsat sit hoved tættere på hans og mærkede hans arme omkring sig. Hun lod sig forsvinde ind i dem som han trak hende indtil sig og mærkede hans læber mod sine egne. Hun gengældte blidt kysset og strøg ham ned over hans bare ryg. Hun mærkede nusset på sin lænd og nød det helt vanvittigt meget, som hun selv lod sine hænder forsvinde ned i hans badebukser for blidt at kærtegne hans lem, og lod kysset forsætte og nappede ham ind i mellem i læberne for at afslutte og få pause til rent faktisk at kunne trække vejret. Hun kunne godt mærke en spænding i sin egen krop. Den blev varm og underlig, samtidig med hun var nysgerrig på at udforske ham og hans krop. Hun gav blidt slip fra hans nedre, inden hun hev ham hen mod en kant for at trække ned i trusserne af hendes bikini, som hun pressede sit bryst mod hans og tog fat om hans bagdel, for at skubbe ham ind imod sig. Hun ville bare have ham.

//Out//

Han nikkede ganske let til at han selv troede på at han var sej. Han vidste godt det primært var Foresti som smittede af på ham, men det gjorde ham nu heller ikke så meget at det var sådan det hæng sammen. Foresti var hans bedste ven og han elskede ham som han var. Han mærkede godt hendes strøg over sin ryg og kunne ikke andet end nyde det at være så tæt på ham lige nu. Hun var bare virkelig så dejlig og hun fik hans krop til at reagere på måder som han langt fra havde troet den skulle. Ikke bare alene med at han blev bevidst om hans krop kunne komme med rejsninger, men også i form af hans hjerte bare bankede helt ekstremt for hende. Han stoppede hende langt fra da hendes hånd gled ned i hans badebukser selvom han virkelig skiftede i mellem at tænke at han ville komme i helvede og han ikke havde spor lyst til at det her skulle stoppe igen. Han kom da også med svage nydende suk i mens hun gjorde det. ”Jeg burde virkelig ikke” mumlede han ganske lavt i mens han blidt tog fat i hendes hånd for ligesom at forsøge at låse den en anelse fast for at sige hun bestemt heller ikke skulle stoppe da det var en virkelig rar følelse. Han ville så give slip hvis hun virkede til hun ikke ville, men lige nu hvor hun gerne ville låste han hendes hånd for ligesom at sige han kæmpede imod han ikke burde. Desuden vidste de fleste på skolen han gik virkelig meget op i sin religion. ”Grace du frister” hviskede han ganske lavt i en dels klagende tone og dels nydende tonefald. Han mumlede da også et par gange at han virkelig ikke burde mens han hev ned i sine egne badebukser og stoppede først sin egen lille indre kamp i det øjeblik han gled op i hende mens han slog sin hjerne fra. Bagefter kunne han da også godt mærke at han var bange for at komme i helvede igen når de ikke var gift og da slet ikke var kærester, men sagde intet til Grace andet end han virkelig bare var glad for hun havde været hans første hvilket lyste en del mere ud af ham end hans samtidige skam over at have brudt sit løfte til gud.



//Out

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico  Empty Sv: Grace+Angel - A Nice Trip to Mexico

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Darcel

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum