Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Charles+Kimberly+Seth - An Angel in Disguise

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Darcel

Go down

Charles+Kimberly+Seth - An Angel in Disguise  Empty Charles+Kimberly+Seth - An Angel in Disguise

Indlæg  JeromeWinther Man Aug 07, 2017 6:31 am

Charles Micheal Lavoie - Charles og Marcs lejlighed - December 2053 omkring klokken 02 - Outfit

Kimberly havde juleferie, hvilket hun nød i fuldedrag. På trods af sin unge alder havde hun været i byen med nogle veninder og var da også blevet godt fuld efterhånden, så da den ene veninde havde forslået Kim og de andre, at tage videre til privat fest, havde hun slet ikke stillet spørgsmålstegn ved, at adressen virkede, eller burde virke, meget bekendt.
Hun fulgte blot med sine veninder op af trapperne og med ind i lejligheden, hvor festen var godt i gang. Det var egentlig ikke fordi hun ikke havde været hjemme hos Marc og Charles før, ikke at hun hang ud med dem eller noget, men hun besøgte Seth så ofte det var hende muligt, så det kunne jo nærmest ikke undgåes, at hun også hilste på de andre i bandet fra tid til anden.
Hun grinte morende da en af hendes veninder trak hende med ud på 'dansegulvet', hvor de begge hurtigt slog sig løs. Hun var jo kun ung én gang, så hvorfor ikke bare nyde det? Hun vidste endnu ikke, at hun havde arvet sin mors williegen, men hun vidste godt, at der var mange fyre som kiggede en ekstra gang efter hende, hvilket nok også var en af grundene til, at hun havde det så svært ved Dorran. Hun var så inderligt bange for, at blive udnyttet, at hun fandt det nemmere, bare at skubbe det væk.
Hun drejede rundt, og mistede balancen på grund af alkoholen i blodet, hvortil hun stødte ind i en fyr, "Oh undskyld," sagde hun hurtigt med et stort smil på sine læber, som dog hurtigt forsvandt, da fyren så meget velkendt ud. "Åh nej.." sagde hun ganske stille og bed sig i læben. Hun vidste ikke, at Charles og Seth var uvenner. Hun foldede hurtigt hænderne og så bedende op på ham med sine klare blå øjne, "Please Charles, du må ikke sige noget til Seth," bad hun med de største dådyr øjne hun kunne mestre. Hun var fuld, ikke dum, hun vidste godt, at Seth ville gå amok, hvis han fandt ud af, at hun drak udenfor hans selskab.

Dressed to impress

Charles havde som så mange andre weekender valgt at holde en fest. Som så mange andre gange, havde han virkelig ikke styr på hvem der kom ind og han var virkelig også ligeglad. Han havde lukket værelserne som folk ikke måtte komme ind på. Mest af alt fordi han ikke var interesseret i at miste et par af sine underbukser eller generelt miste nogen af sine ting. Han vidste jo godt, nogen af dem der kom ind var fans. Charles havde efterhånden drukket rimelig tæt så han var blevet fuld på et par timer. Han havde ikke nogen idé om at Seths lillesøster var kommet ind, eller den ene af dem, men han ville også være ligeglad. Hans lillesøster havde tit været med til de her fester og hun var ikke blevet hverken mere eller mindre fucked up af det. Han havde så heller ikke gide at kontrollere hendes alkoholindtag, men havde hun haft det skidt, havde han været der for hende. Det gav sig selv. Charles var ved at svaje sig igennem menneskerne i det en pige faldt ind i ham og han skyndte sig at tage fat i hende. ”Kimberly?” spurgte han overrasket, da han kunne genkende stemmen. Der var ingen grund til at spørge, hvorfor hun var kommet ind eller hvordan. Han vidste godt det var manglende kontrol, men medierne kunne han holde hen, hvis det nogensinde kom ud. Det var Seth trods alt nok heller ikke interesseret i. ”Rolig nu Kim, jeg siger ingenting” sagde han mens han kortvarigt betragtede de blå øjne, som bare var kendetegn for alle i den familie. ”Alle skal have lov til at more sig, ikke?” sagde han med et kortvarigt smil, inden han tog en tår af sin øl.

Kimberly mærkede en bekymring for, om Charles ville stikke hende til Seth, hvilket nok primært skyldes, at hun var fuld og hun vidste hun ikke burde være det. Hun mærkede godt, at han greb fat i hende, dog var hun for fuld til sådan rigtigt, opfange det. Hun havde mere travlt med, at finde på undskyldninger inden i sit hoved, hvilket var noget af en udfordring, når alkoholen blev ved med at blande sig i hendes tanker.
Hendes læber gled op i et stort smil, som lettelsen stod skrevet ud af hendes øjne, hvortil hun slog armene omkring ham i et kram, "Tak, du den bedste," sagde hun og gav ham et kys på kinden, før hun slap ham igen. Det lignede hende egentlig slet ikke, at uddele kindkys og kram, men hun var lige i en lille bobbel af en alkohol som gjorde alting okay og godt. Hun havde prøvet at drikke et par gange, men aldrig så fuld, som hun var nu. Ikke at hun, var dårlig eller noget, hun var bare glad og i godt humør, hvilket var første gang efter hun var 'stukket' fra Dorran.
Hun nikkede, hvilket endnu engang bragte hende lidt ud af balance, eller det føltes i hvert fald sådan, så hun endte med, at gribe fat i ham, for ikke at vælte ind i flere uskyldige mennesker, "Jeg morer mig, gør du?" spurgte hun med et smil på læberne, som blottede de hvide tænder. Der gik dog lidt, før det gik op for hende, at hun stadig stod og holdt fat i ham, "Hov, undskyld," mumlede hun og slap ham hurtigt igen. Det eneste som var skidt ved, at hun var ankommet sammen med nogle veninder, var nok, at de fleste af dem jo sjovt nok hørte Faded Exit, hvilket godt kunne være noget af en belastning, når ens ene bror var med i bandet. For Kim var de fire mænd jo bare dem. Jo selvfølgelig var hun utrolig stolt over sin bror og hans venner havde formået at blive kendte, og hun kunne synge med på stort set alle deres sange og spille en del af dem på guitar. Hun kunne uden problemer håndtere pressen, når hun en sjælden gang i mellem blev opsøgte for at få en kommentar om et eller andet, men noget hun havde en del svære ved at håndtere, var når hendes veninder fangirlede.
"Gjorde det egentlig ondt?" spurgte hun fuldstændigt random, men det gav mening i hendes hoved, da hun kiggede på hans piercing i øjenbrynet. Hun havde selv en i navlen, det var der dog ikke andre end Dorran som vidste, og hvis det stod til hende, så forblev det sådan.

Charles havde selv en lillesøster og han vidste, hvordan det var at have den alder Kim var i nu og ikke ville stikkes til nogen. Chaney havde jo flere gange været fuld også i hans selskab, og han havde aldrig sagt det videre til deres forældre. Noget andet var dog, at Seth boede lige overfor, så han kunne ikke garantere at han ikke bare kom brasende ind ad døren og ville ende med at opdage hende alligevel. Den del var så så at sige ikke rigtigt hans problem. Han vidste dog det var usandsynligt at Seth kom ind ad den dør, da de to nok kunne snakke sammen, men deres forhold til hinanden stadig var i gang med at blive gevaldigt ombygget. Han gengældte kortvarigt hendes kram. Nok var han fuld, men det var stadig underligt at kramme med Seths lillesøster. "Det ved jeg godt" sagde han med et smil over sine læber, og mærkede kysset på sin kind, hvilket gjorde han rynkede på panden. Forhåbentlig ikke noget hun lagde mærke til. Han tog en stor tår af sin øl for at skylle hele sin forundring ned. Hun var jo bare mere fuld end han var tydeligvis, og hvis hun havde det godt var han ikke den person der ville ødelægge det. Han mærkede hvordan hun greb fat i ham og tog fat i hendes side for at stabilisere hende. "Godt. Ja, det gør jeg," svarede han med et smil og tog endnu en tår af sin øl, da han gav slip fra hende. Det så ud til at hun nu alligevel godt kunne stå selv. "Det er okay," sagde han med et lille nik, og lod hende slippe ham. Hun skulle bare vide, at han ikke var vred over det. Han tømte sin øl og tog fat i en ny, da alkoholen trods alt ikke var særlig langt fra dem. Han åbnede den og så undrende på hende ved hendes spørgsmål. "Gjorde hvad ondt?" spurgte han med et grin. Han kunne godt forstå, hvis det var underligt for hende at hendes veninder var fan af Faded Exit og hu sådan set kendte dem lidt mere personligt. Det personlige plan var også væsentlig mere anerledes end det professionelle, selvom deres sande jeg selvfølgelig skinnede igennem. Der var bare samtidig en masse regler for, hvordan de måtte opføre sig og hvad de måtte sige.

Kimberly var for fuld til, at tænke på konsekvenser lige nu, dog ikke så fuld, at hun slet ikke vidste hvad hun lavede. Hun tænkte ikke over, at Seth boede inden ved siden af, og i realiteten kunne komme ind og se hende fuld. Hun var bare glad for, at Charles ikke ville sladre. Med en smule besvær med, at ramme, satte hun en finger på hans pande, "Du får rynker, når du gør sådan," sagde hun, da hun havde bemærket hans panderynken, og fjernede så sin finder igen. At det så havde været fordi hun havde kysset ham på kinden, vidste hun ikke noget om.
Hun grinte let, da han tog fat i hendes side, "Det kilder," sagde hun morende inden hun slap ham. Hun så på ham med et smil på sine læber. Hun vidste endnu ikke, at hun, ligesom Seth og Saga, havde arvet williegenet. Et sted var det nok meget godt, da hun virkelig var bange for, om hun ville ende med enten at udnytte det eller selv blive udnyttet på grund af det.
"Din piercing," svarede hun, stadig med blikket mod hans øjenbryn, selvom det nok var svært for ham, at se præcist hvor hun kiggede hen. Et lidt lusket smil meldte sig på hendes læber, smilet blev dog ret hurtigt ganske uskyldigt, "Charles?" spurgte hun og bed sig let i underlæben, mens de blå øjne søgte hans, som hun tog blidt fat i hans hånd.

Han mærkede hendes finger på sin pande og så på hende med et smil, over hendes advarsel. "Jeg er sikker på, jeg er ligeså flot at se på med rynker." drillede han. Han havde ikke lyst til at påpege, at hun måtte lade være med at kysse hans kind, for han kunne godt mærke, at hun var mere fuld end ham. Han var så også ret vant til at drikke. Han havde jo nærmest ikke lavet andet de sidste år, og selv da han havde hængt meget ud med Skyler, blev der drukket en del. Det eneste han var stoppet med var stofferne, men dem havde han som egentlig heller aldrig været afhængig af. "Kilder det?" spurgte han med et grin, da hendes morende toneleje smittede af. Han tog endnu en tår af sin øl og vidste heller ikke noget om hendes williegener. Han synes jo både Kim og Saga var smukke, men han ville heller ikke gå efter dem, for de var jo Seths søstre. Han var heller ikke fuld nok endnu til at tænke fuck det, men det var så en anden sag. "Min piercing?" spurgte han og prøvede at vurdere hvor hun kiggede hen. Hun kunne vel næppe se den, han havde i tungen, så efter lidt tid gik det da også op for ham. "Nåh, den i øjenbrynet? Tja, lidt." svarede han som han trak lidt på det sidste. Han havde oplevet værre smerte og han synes mere det sveg end gjorde ondt. Han drak det sidste af hans øl og satte dåsen ned. Han så tilbage til på hende, som det uskyldige smil havde meldt sig på hendes læber. "Kim?" spurgte han og tog fat i hendes hånd og lod sine grønne øjne finde hendes.

Kimberly satte en eftertænksom pegefinger på sin hage, som hun tappede lidt på, mens hendes blik hvilede undersøgende på Charles, før et smil spredte sig på hendes læber, "Jeg er sikker på, at du altid vil være lækker, selv når du bliver 60," sagde hun med et stort smil på sine læber, uden at tænke over hvor forkert det egentlig måtte lyde. Selvfølgelig syntes hun, ligesom så mange andre tøser på sin alder, at Charles så godt ud. At hun så bestemt mente, at Dorran så endnu bedre ud, holdt hun for sig selv, da hun trods alt, stadig prøvede at komme videre, da hun frygtede sine følelser for ham. Charles havde hun jo ikke følelser for overhovedet, så ham følte hun i sin fulde hjerne, bedre at hun kunne sige sådanne nogle ting til.
Hun nikkede lidt, "Jeg er meget kilden, lad vær at døm mig, okay?" sagde hun og grinte let. Nogen gange var det virkelig upraktisk, at være så kilden som hun var, og hun når så havde drukket, gjorde det dét ikke ligefrem bedre. Hun var dog heldigvis ikke så fuld, at hun var dårlig eller noget, hun opfangede bare ikke altid så hurtigt, fordi alkoholen havde sløret hendes sanser.
"Mhh," lød det fra hende, da det gik op for ham, hun mente hans piercing. Hun havde ikke bemærket, at han også havde en i tungen, men nu var det heller ikke så tit hun for det første så ham, eller for det andet stod og gloede ham ind i munden, hvilket nok også ville være lidt sært, hvis hun gjorde. "Ja, har du da flere?" spurgte hun uden egentlig, at skulle bruge hans svar til noget specielt, andet end at få stillet sin nysgerrighed.
Hun blinkede et par gange med øjnene, for at understrege sin uskyldighed, da han også tog hendes hånd og deres øjne mødtes. "Vil du danse med mig? Én dans," spurgte hun og bed sig ganske let i læben, som hun med sin frie hånd holdt en pegefinger oppe, for at vise hvor mange en var, selvom han nok godt kunne tælle selv.

Han tog en tår af sin øl, og kunne mærke hvordan han et kort sekund fik den galt i halsen over hendes kommentar og han endte med at kigge den anden vej, og lod øllen sprøjte ud fra hans mund. Han tog sig til munden, inden et smil forplantede sig på sine læber. Han skulle lige komme sig over et chokket - Kim var selvfølgelig tilladt at have sine holdninger, men det var underligt at det der en gang havde været en lille pige var ved at blive ældre, og kunne ytre sig om sådanne ting - det var trods på mange måder ikke længere uskyldigt. "O...oo...okay..." sagde han med et bredt smil, der viste hans tænder. Det var stadig underligt. Han tog hurtigt fat i en ny øl - hvordan kunne han ellers håndtere den nylige information? Han drak det da også halvdelen i en mundfuld, tog en ny mundfuld hvor han drak resten. Han tog en ny øl, ved hendes næste kommentar om hun var meget kilden. Noget inde i ham kunne ikke lade være med at misforstå det. Ligeledes drak han en står tår, og kunne mærke hvordan øllen begyndte at drille hans hjerte. "Okay, Kim.... Jeg ville da aldrig finde på at dømme dig," svarede han med et grin. Han rakte sin tunge ud mod hende, da hun spurgte om han havde flere. Han pegede så med sin finger mod den, for at være sikker på at hun så den, inden han trak tungen ind igen og sendte hende et smil. Han tog så den sidste halvdel af sin øl. "Jeg har også tatoveringer... Det vil jeg faktisk gerne påpege gjorde mere ondt," sagde han pludselig som han kom i tanke om det. De fleste fans vidste godt han havde nogen, men det var også dem der valgte at undersøge det. Han så på hende med et fascineret blik, da hun så så uskyldig ud. Det var hun et eller andet stadig i hans hoved, selvom han måtte indrømme det var blevet en anelse brudt over hendes kommentar om han stadig ville være lækker, når hun var 60. Som hun spurgte om hun villle danse, så han på hende med et mildt blik. I hans hoved var dog tanker om, at han var en rockstjerne, så det at danse.. Eh, det var ikke lige hans ting. "Selvfølgelig," svarede han venligt, da det var sådan han var. Venlig. Al for venlig. Han tog fat i hendes hånd, med den fingre hun demonstrerede hvad én var. "Kom så, smukke," sagde han med en stemmetone, der nærmest indikerede, hun var den eneste 'kvinde' i lokalet, som han ville lige nu. Han trak hende derefter ud på hvad der var blevet et danse gulv, men kunne hurtigt mærke han var tvunget til at så ret så tæt på hende, da der var mange mennesker der stod der.

Et lidt morende grin forlod Kimberlys læber, da han sprøjtede noget øl ud, hvorefter hans smil meldte sig. "Man skulle tro du aldrig har fået et kompliment før," sagde hun med et smil på læberne og så på ham. Normalvis sagde man jo 'tak' eller 'i lige måde', men nu var hun også ret så fuld, så hun tænkte ikke over, at det egentlig var ret upassende sagt af hende. Men helt ærligt, hvilken pige ved sine fulde fem, syntes ikke Charles så godt ud?
Det var ikke fordi det havde været Kims hensigt, at Charles skulle misforstå, at hun var kilden, men hun var for det første også ret ung og havde næsten kun lige haft sin første gang, så det var ikke fordi hendes tanker var på misforståelse sætninger sådan rigtigt endnu. Okay, det var nok lidt løgn, hun var nok ikke altid helt så uskyldig som hun så ud. Det var nok nærmere bagtanken, at Charles var Seths ven som gjorde, hun prøvede at holde fokus, bare en lille smule. "Det tror jeg ikke på," sagde hun i et grin, da han sagde han aldrig ville dømme hende.
Et begejstret blik meldte sig i hendes øjne, da han viste sin tungepiercing, "Har du haft den længe?" spurgte hun, da hun aldrig havde bemærket den før "Jeg har også en piercing," fortalte hun med et stort smil. "Har du? Jeg har tusind ideer til tatoveringer, jeg skal ha' når jeg bliver gammel nok," sagde hun med et stort smil, hun ville gerne have en som symboliserede hende selv og hendes søskende, den klassiske node eller hjerte på det ene fingerled, ja ideer havde hun nok af.
Et stort, næsten trumferende, smil meldte sig på hendes læber, da han tog hendes hånd. Det var nok ikke mange tøser på hendes alder, som kunne lokke fyrer på hans alder ud og danse. Sandheden var jo, at hun godt kunne lide at drikke og feste, til trods for sin unge alder. Hendes smil blev dog en smule mindre, da han kaldte hende smukke. Mente han det? "Syntes du, jeg er smuk?" spurgte hun og lagde sine hænder om i nakken på ham, da de kom ud på 'dansegulvet' og begyndte at bevæge sig rytmisk til musikken og ham, da han alligevel stod så tæt på hende.

Charles tog sig til munden, efter han havde sprøjtet øl ud ad den inden han tørrede ølresterne væk med håndryggen. Det var underligt at få en kompliment af Seths lillesøster, det måtte han erkende. Det fik ham da også til at sende hende et lettere anstrengt blik ved hendes kommentar. "Jo, jo det har jeg skam." svarede han med et lille nik. "Men, uhm, tak.. for komplimenten, altså." kommenterede han efter han havde tænkt lidt over det. Han kløede sig lidt i nakken, som ordene kom ud ad ham. Han håbede lige nu, der ikke opstod flere situationer, hvor han fik komplimenter af fulde Kimberly, for han skulle stadig se på hendes bror - også selvom de ikke var på de bedste terms lige nu. Selvfølgelig var det blevet bedre efter Seth havde fået kæreste på - så var han da sikker på, at han ikke fuckede mere op. Ikke så meget i forhold til Flora, for han så jo ikke noget til hende mere efter hendes ord om hun ikke ville ham mere. Han så heller ikke Skyler længere, det havde Blair satte en stopper for. Selvfølgelig ville de kunne ses i smug, men hvor meget smug ville der være over det, når Charles var kendt? Nøjagtig, ikke særlig meget. Det var nemmere at stoppe nu, inden det begyndte at gøre ondt. Det var altid nemmere.
Charles prøvede at ryste tanken af sig, om at han lige havde misforstået Kims ord. Han vidste ikke hvor meget eller hvor lidt hun havde prøvet i forhold til det seksuelle eller om hendes tanker var uskyldige. Han så helst de var, da han selv havde en lillesøster og han ønskede, at hendes tanker var uskyldige, selvom de næppe var det. Og der var mange måder, at få taget sin uskyld fra sig på. Chaney, Charles' søster, havde skåret i sig selv og det var vel sådan set også at miste noget af den. Han vidste til gengæld at hans søster ikke var jomfru, for hun havde været sammen med Seth. "Ja, tror jeg har haft den siden jeg var 13..." svarede han, og prøvede at tælle med hænderne, for at regne sammen til hvor lang tid han nu havde haft den. Det var længe i hvert fald og han kunne ikke huske præcis hvilken alder, han havde haft. "Hvor har du en piercing henne?" spurgte han, mens han så undersøgende på hendes ansigt, da han ikke mindedes at have set nogen der. "Ja, selvfølgelig har jeg det. Åh ja, hvilke idéer?" spurgte han og forventede der kom alle de klassiske pige idéer. Ikke der var noget galt med det, folk skulle have lov til at få tatoveret hvad end de gerne ville have. Han så på undersøgende på hende, da hendes smil blev mindre. Han tog fat om hendes hage ganske blidt, mest af alt for at tvinge hende til at kigge på ham, så hun vidste, han mente det. "Ja. Hvorfor ville jeg ellers sige det?" spurgte han og lod de grønne øjne hvile på hende et øjeblik. Han gav slip fra hende og mærkede hendes hænder omkring sin nakke. Han var ikke god til at danse, ikke ligefrem, men han gjorde det gerne, hvis det gjorde hende glad. Han begyndte selv at bevæge sig i takt til musikken og lagde sine hænder omkring hendes hofter for at have fast i hende.

Kimberly grinte lidt, der var nu noget sødt over at han havde reageret sådan, eller også var det bare fordi hun var fuld og dermed var blevet lidt ekstra kærlig. Et smil meldte sig på hendes læber, mens hun viftede lidt med den ene hånd, "Det skal du ikke takke for, jeg er bare ærlig," sagde hun som hendes smil voksede, hun havde stadig ikke opfanget, hvor forkert det egentlig måtte lyde, selvom hun nok ville grimme sig noget så grusomt, hvis hun kunne huske det i morgen, når hun på et eller andet tidspunkt ville være alkoholsfri igen.
Det var ikke meget mere end nogle uger siden, at Kim havde mistet sin mødom til Dorran, så helt uskyldig var hun vel ikke længere, selvom hun godt vidste det var tidligt, men hun holdt det så også for sig selv. Hun ville ikke fremstå billig overfor sine veninder, selvom hun var ret glad for Dorran. Lige på det punkt havde hun det nok lidt ligesom Charles havde med Skyler. Det var nemmere bare, at lade vær. Hun vidste ikke noget om, hvem Seth havde været sammen med og hvem han ikke havde været sammen med, og det var heller ikke noget hun ønskede at vide noget som helst om. Det var faktisk bare noget hun slet ikke havde lyst til, at tænke det, selv ikke når hun var fuld.
Hendes blik blev fanget af hans hænder, da han talte sine fingre, "Det var mange år, hvorfor har jeg ikke set den før nu?" spurgte hun med et smil og vendte blikket tilbage på hans ansigt, selvom hun egentlig ikke forventede, at han havde noget direkte svar til hende. Hans spørgsmål om hendes piercing, kunne hun til gengæld godt besvare. Hun trak lidt op i sin bluse, hvilket blottede hendes blege, fine maveskin, hvori en fin lille navlepiercing skinnede, "Navlen," svarede hun og blinkede let til ham. Den var ganske simpel, sløv med blå sten, som matchede hendes øjne. Det var faktisk kun Dorran som vidste hun havde den, fordi han af gode grunde også havde set den. "Hvor er du tatoveret?" spurgte hun med et smil på læberne, hun var heldigvis ikke så fuld, at hun ikke kunne fører en samtale, "Oh, ehm.. Node bag øret, hjerte på fingeren, et symbol på mine søskende, stregkode i nakken.." hun pegede mens hun fortalte, det var nok ret klassik dem hun ville have, men hun kunne jo nå, at skifte mening endnu, der var jo alligevel nogle år til endnu.
Hun mærkede hans hånd mod sin hage og lod sig blive tvunget til, at kigge på ham. Hun bed sig ganske let i læben, som hendes øjne mødte hans. Hun trak lidt på den ene skulder, "Fordi du ved Seth ville slå dig til plukfisk, hvis du fornærmede mig?" svarede hun med et lidt drillende smil på sine læber. Det var lidt underligt, at høre en fyre som var så meget ældre end hende selv, sige til hende, at hun var smuk, og så lige en af Seths venner.
Hun smilede varmt til ham, som hun mærkede hans hænder mod sine hofter. Lidt forsigtigt lænede hun sig op efter hans læber, som hun ganske blidt og kort kyssede ham, velvidne om, at det sikkert ville betyde, at han ville smide hende ud eller som minimum blive godt sur på hende.

Charles lo mildt af hende. ”Ærlig og fuld, ikke Kim?” spurgte han drillende. Det var underligt, at Seths lillesøster var blevet ældre. Han havde trods alt kendt hende da hun var et barn. Han havde også kendt Saga siden hun ikke havde været andet end et barn og var startet på Hogwarts, men præcis som hans egen lillesøster blev ældre, så gjorde Seths det vel også. Nogen gange var det dog rart at leve i en form for benægtelsesbobble, hvor alt blev som det plejede. Charles vidste dog godt det var umuligt, for inden for det sidste år, havde hans liv ændret sig drastisk. Han havde givet slip på sin eks kæreste og havde været klar til at give kærlighed en ny chance, indtil det blev ødelagt. Nu havde han besluttet sig for at fokusere på musik. Det var trods alt ikke kun hans kærlighedsliv der havde været dødt i et år. Der var foregået mange ting. Det med at være kendt, tour, album, tour, ingen pause. Det var hårdt psykisk så vel som fysisk. De mange fester, awardsshow, forventninger. Ja, generelt havde han ikke haft ret meget stabilitet. ”Det ved jeg ikke. Fordi du ikke går og glor mig ind i munden?” foreslog han med en rynken på panden, da han havde lidt svært ved at se hvordan han præcis skulle svare hende. Charles rynken på panden blev kun tydeligere af, at hun hev op i sin trøje. Det havde havde ikke lige forventet. Han kiggede hurtigt på piercingen og nikkede. ”Hvor fint,” sagde han med et lille nik. Han hev op i sit ærme i trøjen og vidste de tykke sorte bånd med forskellig udfyldning han havde om sine, efterhånden, ret store overarme. Han havde så også et citat på den anden side, men det gad han ikke vise lige nu. Han satte sin hånd frem foran hende for at vise det X han havde på sin pegefinger og det anker, han havde på sin tommelfinger. Han grinte lidt da hun sagde en stregkode i nakken. ”Kan man så scanne den, så man kan få dig sikkert hjem?” spurgte han med et glimt i øjet. Han så overrasket på hende og rystede på hovedet. ”Nej, jeg ville aldrig sige noget, jeg ikke mener. Heller ikke fordi Seth med al sandsynlighed ville dræbe mig lidt…. Jeg har ikke den form for filter,” forsikrede han hende og sendte hende et kærligt smil, der nåede op til de smagrad grønne øjne, inden han gav slip fra hendes hage. Charles var fuld, hvilket gjorde hans filter endnu mindre. Det kunne han endda sige med sikkerhed. Charles lagde ikke mærke til hvor tæt på hun var kommet, før han mærkede hendes læber mod sine egne. Han spærrede kort øjnene op, da han ikke havde set det komme, inden han dog forsigtigt gengældte kysset.

"Fuldhed skal man høre fra ærlige mennesker," sagde Kimberly med et lille nik, hvorefter et ret eftertænksomt udtryk stod tydeligt skrevet i hele hendes ansigt, da hun ligesom godt kunne fornemme, at der var noget galt i hendes sætning. "Ehm.. Omvendt.. Ærlighed skal man høre fra fulde mennesker," et nærmest stolt smil viste sig på hendes læber, over at hun kunne rette sig selv.
Hun var ikke nogen lille pige mere. Eller jo, hun var kun 14, så hun var jo ikke voksen. Hun var stadiet mellem at være barn og blive voksen. Med andre ord: Teenager. Hun ville ikke selv sige, at hun var en typisk teenager, jo hun syntes efterhånden at drengene var blevet ret så interessante, og det der med at drikke og feste var også begyndt at hive i hendes interesse. Hun vidste jo godt, at de havde kendt hinanden i mange år efterhånden, men Charles var jo Seths ven, ikke Kimberlys, men hun kunne uden tvivl godt lide, at snakke med ham, ligesom hun kunne med både Marc og Ashton, samt hendes andre søskendes venner og veninder. Hun nikkede lidt, "Ja.. Ja, det er nok derfor," medgav hun med et lille smil på læberne, hun gik jo ikke og så ham ind i munden, så i hendes fulde lille hoved, så gav det mening, at det var derfor.
Hun trak lidt på den ene skulder, da han sagde hendes piercing var fin, hvorefter hun slap sin bluse igen, så det faldt ned på plads. "Jeg tænker ikke rigtigt over, at den er der mere," sagde hun roligt, hun havde haft den i et år, så den var ligesom bare blevet en del af hende, de eneste tidspunkter, hvor hun virklig tænkte over den var der, var når hun hjemme fra Hogwarts for hendes forældre og søskende ikke skulle opdage den. Ikke fordi hun ikke stolede på sine søskende. Hun var helt sikker på, at de ikke ville sladre til de gamle, men hun vidste jo godt, at hun var den yngste og dermed også blev set som den mest uskyldige og rene, hvilket hun nok også var på mange andre punkter. Hun studerede hans tatoveringer, som han viste dem frem, "Betyder de noget, eller er de bare tilfældigt udvalgte?" spurgte hun nysgerrig og smilede til ham. Morende satte hun hænderne i siderne og så på ham, "Få mig sikkert hjem? Ville du måske købe mig?" spurgte hun drillende, uden lige at tænke over, hvor udfordrende (og igen forkert) det måske kunne lyde.
"Lidt meget," rettede hun ham og bed sig svagt i læben, for at skjule det lille smil. Hendes fulde hjerne kunne nok bare ikke helt forstå, at en ti år ældre fyr, lige havde kaldt hende smuk. Charles vidste trods alt godt, hvor gammel Kim var. Det vidste Dorran ikke. Selvfølgelig vidste Kim godt, at det var utroligt dumt af hende, at kysse Charles og hun skulle da også lige til, at stoppe igen og undskylde for det, da hun mærkede han rent faktisk gengældte det, hvilket gjorde det denne gang var hendes tur til at spærre øjnene op. Hun lod dem dog hurtigt glide i, som hun tillod sig selv at nyde kysset. Det var som om, at den der normale fornuftige stemme inden i hendes hoved, var taget på ferie og efterladt hende med en fuld hjerne som ikke kunne tage ansvar for noget som helst.

Charles så på hende med et undrende blik. Var han dum eller forstod han ikke, hvad hun mente? Han grinte dog, da fejlen gik op for ham og afventede, om hun selv ville finde ud af det, overhovedet. Han nikkede, da hun rettede sig selv. ”Det har jeg hørt,” svarede han med et grin over hans røde læber. Han så godt, at hun havde nærmest en stolt fremtoning. Han valgte derfor at klappe hende på skulderen. ”Godt gået, Kim” roste han hende og skulle koncentrere sig for ikke at grine. Han nikkede ganske let til, at det sandsynligvis ville være forklaringen. ”Det ville også være mærkeligt, hvis du kiggede mig ind i munden.” pointerede han og nikkede for at understrege sin, ifølge ham, meget vigtige pointe. Charles kunne sagtens snakke med sine venners søskende, og han havde da også brugt meget til med Mr. Og Mrs. Minore York, primært fordi han havde hængt meget ud hos Seth. Han nikkede lidt. Sådan havde han det også med sine piercinger og også med sine tatoveringer. ”Det kender jeg godt. Det er fordi det er en naturlig del af en,” pointerede han med et blidt smil over sine læber og tog et shot fra en dude, da han var på vej over til en pige med den og drak den. Charles var efterhånden godt med, men der skulle mere til han blev fuld efterhånden. Han drak trods alt ret meget, men nu havde han drukket nok. Han lagde shotglasset fra sig og så på hende ved hendes spørgsmål. ”Ankeret betyder man altid skal huske, hvor man kommer fra og X’et betyder, der altid er håb forude..” forklarede han, mens han pegede på sin hånd, for at hun var med i forhold til hvad han snakkede om. Han gad ikke gå i detaljer med alle de tatoveringer han havde, for de ringe han havde rundt om sine arme, var trods alt alle sammen forskellige. Han spærrede øjnene op, da det gik op for ham, hvad han havde sagt og kløede sig en anelse i nakken, og træk vejret tungt indad. ”Aaa…ah.. mere, det ku være den gav nogen.. øh basale oplysninger,” prøvede han med den mest uskyldige stemme han kunne fremmane. Han havde netop forstået det hun sagde som udfordrende. Han ville dog helst ikke se hende på den måde. ”Ja… 500 gange,” svarede han i en hvisken, mens han stod tæt på hende, hans hoved kun få centimeter fra hendes. Han smilede kortvarigt i kysset, da hun forsatte det. Han lod hovedet glide en anelse på skrå for at gøre kysset dybere.

Kimberly grinte let og rystede så lidt på hovedet af sig selv, da hun mærkede Charles' hånd på sin skulder, hvilket fik hende til, at se lidt opgivende på ham, dog stadig med et morende glimt i øjet, "Jeg er meget fuld," indrømmede hun blankt og grinte let. Det var nu heldigvis ikke fordi hun var dårlig overhovedet, hun kludrede bare lidt rundt sine ord og var meget ærlig, eller hun sagde i hvert fald de første ting som faldt hende ind.
Igen måtte hun grine let, "Ja, det har du ret i," medgav hun, da hun trods sin fuldskab godt kunne se, at det ville være meget mærkeligt, hvis hun gik og kiggede ham ind i munden, men på den anden side, så kunne det vel ikke undgåes, når man snakkede? Hun havde nok bare aldrig tænkt over det før nu. Hun nikkede og slog let ud med armene, der var ikke ret mange på hendes alder som havde piercinger og hun dermed kunne finde forståelse hos, så da Charles tydeligvis vidste præcist hvad hun mente, blev hun oprigtigt glad, "Præcis. Og du ødelagde lige den fyrs chance for, at score i aften, ved du godt det?" spurgte hun som han tog shotglasset, hvortil hun sendte fyren et lidt undskyldende blik, selvom det var virkelig svært at holde masken, hvilket hun heller ikke kunne, da hun vendte blikket tilbage på Charles.
Hun lod ganske blidt sin ene pegefinger glide henover hans tatoveringer på hans fingre, som han forklarede dem, mens hun så fascineret på dem, "Man kan slet ikke mærke dem," konstaterede hun så, med et nyt smil på læberne og så tilbage på ham. Det gjorde hende nu ikke noget, at han ikke kom med nogen større eller længere forklaring omkring de andre tatoveringer, dem ville hun alligevel sikkert ikke kunne huske dagen efter, så det ville nok være lidt spild af tid.
"Basale oplysninger? Som øjenfarve, hårfave og sådan nogle ting?" spurgte hun undrende og rynkede lidt på næsen. På rigtigt mange punkter var hun stadig ganske uskyldig, hun var jo kun 14 år, men på andre punkter, var hun nok en smule længere fremme end så mange andre 14 årige. "Mindst.." hviskede hun selv, nærmest hæst, tilbage, mens hendes øjne flakkede en smule, som hun ikke helt vidste hvilket af hans øje hun skulle kigge ind i, når han stod så tæt. Han smil smittede, og hun mærkede hvordan hun selv smilede lidt i kysset, uden helt at vide hvorfor. Hun vidste godt, at hvis de blev set nu af andre end de fulde mennesker omkring, så ville en hvis hr. York gå ret meget amok, men det ændrede ikke på, at hun lige nu lukkede af for sine følelser for Dorran, og bare lod sig rive med i kysset og stemningen. Hun tippede derfor sit hoved til modsatte side end han havde gjort, og fulgte hurtigt trop med, at gøre kysset dybere, som hun nussede ham blidt i nakken. Tanken om at flytte sig væk fra dansegulvet, så de ikke stod i vejen for nogen, ramte hende ikke et eneste sekund. Hun havde endda glemt alt om de veninder, som hun var kommet med. De var sikkert alligevel også taget videre eller tilbage til skolen, for ikke, at blive bosted.


JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Charles+Kimberly+Seth - An Angel in Disguise  Empty Sv: Charles+Kimberly+Seth - An Angel in Disguise

Indlæg  JeromeWinther Man Aug 07, 2017 6:33 am

Han lagde godt mærke til det opgivende blik, som var i hendes øjne, inden han lod en latter glide over hans læber. Han tog fat i hendes hænder for at være sikker på, at hun ikke faldt. ”Det siger du ikke, Kim,” sagde hun med et grin, mens hans tanker gik på, at hun ikke skulle have mere alkohol, for så blev hun da for alvor al for fuld, og så havde han ikke noget andet valg end at banke på døren ved Seth og fortælle ham, at hans søster havde drukket og var havnet til hans fest. Han var som egentlig også ret sikker på, at Seth ville være forstående overfor at det ikke var noget deres forældre skulle vide noget til og at han ville være glad ved at nogen passede på hende fremfor at udnytte situationen.
”Jeg har altid ret, baby girl.” sagde han ed et grin. ”Hvad? Det har jeg da ikke!” sagde han med et grin og så uforstående på hende. Han havde jo bare taget hans shot, der var noget andet. Han mærkede hendes finger hen over sin hud, eller hans tatoveringer var det nærmere, men ja, for ham var det jo bare permanente tegninger på huden. ”Nej,” sagde han sammentyggende og smilede til hende. ”Præcis, jeg er glad for vi forstår hinanden!” sagde han entusiastisk og med et par ivrige nik. Som de stod der og kyssede, fik han efterhånden trukket hende med ind på hans soveværelse.

//BLACKOUT//

Charles vågnede op med følelsen af, at hans mund var helt tør og stank langt væk af øl. Han lå med siden til og lænede sig op ad, for at komme op og sidde. Han så ned ad sig selv, inden han så til den anden side, hvor der lå noget som tydeligvis var en pige. Han betragtede hende lidt, indtil han kunne mærke sig selv blive en anelse bleg og skidt tilpas. Det lignede da… Åh nej… Var det? Kim? Han slog sin hånd op foran sit ansigt, mens han kunne mærke trængen til at bide sine negle ned til roden og ryge hele sin pakke med smøger på en gang, meldte sig.

Kimberly havde været virkelig fuld dagen før. Det var ikke meget hun kunne huske, da hun så småt vågnede. Først havde hun slet ikke lyst til, at åbne øjnene. Hendes hoved gjorde så pokkers ondt og hun havde faktisk en smule kvalme. Hun havde aldrig været så fuld før og det her var uden tvivl straffen.
Det var først da det gik op for hende, at der var en vejrtrækning ved siden af hende, som ikke tilhørte hende selv. Hun spærrede øjnene op, som hun lå på maven, drejede hun forsigtigt hovedet en smule. "Char..les..?" spurgte hun lidt forsigtigt. Hun vendte sig lidt om på siden, med fronten mod ham. Det var sådan cirka her, at det gik op for hende, at hun intet tøj havde på, hvilket fik hende til, at trække dynen op foran sig. "Åh nej..Vi har ikke.. Vel?" spurgte hun, selvom hun jo ikke var dum, hun kunne godt lægge to og to sammen. Det kunne bare ikke passe.
Hun vendte sig om på ryggen og gemte sit ansigt i sine hænder, mens hun rystede på hovedet. Det skete bare ikke det her. Hendes kvalme blev pludselig værre. Ikke fordi, hun syntes jo, at Charles var en virkelig sød fyr, men han var Seths ven! Han var 24 år! Han var jo gammel, eller ikke gammel, gammel, men gammel i forhold til hende. "Seth slår mig ihjel og danser på min grav.." mumlede hun bag sine hænder.

Seth Engel Minore York

Charles så på Kim med et skamfuldt blik, da hun sagde hans navn. Han rejste sig op og begyndte at tage sit tøj på, mens han sørgede for at dække de ædlere dele til, inden han så undskyldende på hende. "Uhm..." svarede han, og håbede på hans blik kunne være svar nok. Han var ret sikker på, at de havde, men omvendt så havde han svedt det meste af aftenen ud, så det kunne jo være at han var 'heldig', selvom han med garanti ville finde et ret så brugt kondom ved en senere lejlighed. Det var bare ikke beviser han kiggede efter lige nu, faktisk var det det stik modsatte. "Jeg tror han slår mig mere ihjel end dig," sukkede han og satte sig ved siden af hende, som han havde fået et par jogging bukser og en slidt band t-shirt på. I det mindste havde han tøj på, men han håbede nu stadig ikke Seth kom gående ind ad den dør. Han vidste godt hvordan det var at finde nogen sammen på den måde, og det var på ingen måde rart. "Men det er ikke fordi han behøver at vide noget." forsikrede han sig selv mere end at han forsikrede hende. Seth havde trods alt også været sammen med hans lillesøster, så på den måde stod de vel lige? Og nåh ja, Seth havde også været sammen med hans eks kæreste... Ja, Seth havde gjort meget galt.

Seth havde en aftale med Charles om at de træne og derfor var han taget til Charles henover gangen for at skulle hente sin ven. Han var glad for de var begyndt at snakke sammen igen for han vidste jo godt han havde fucked op mange gange i forhold til Charles. Ikke alene havde han ved et uheld været i seng med Flora, men han havde også haft sex med hans lillesøster. Det sidste havde dog været en anelse mere med vilje fordi hun bare var så skide foxy og hun havde valgt at møde op til en af de mange fester som Seth og Ashton havde holdt for nogle år siden. Han skubbede derfor døren op indtil Charles uden at tænke mere over det da han godt nok regnede med at Charles nok ville være i seng med en, men han regnede bestemt ikke med at denne ene person ville være hans søster. Charles var trods alt single så det var ikke fordi det ville undre ham at han havde en pige i sengen, men det syn der mødte ham var ikke lige fremme et som gjorde ham glad. ”Charles for helvede. Du er godt klar over det er min søster ikke?” spurgte han vred og forundret på samme tid selvom han godt vidste at han på ingen måde havde noget at lade høre.


Kimberly Aya Minore York

Kimberly vendte hurtigt blikket mod væggen og skærmede med sin ene hånd, da Charles rejste sig fra sengen. Det her skete bare ikke. Det kunne godt være hun nok havde set, hvad han havde og omvendt, men hun havde virkelig intet behov for, at få det genopfrisket. Hun så derfor ikke hans undskyldende blik, men hun kunne godt høre i hans toneleje, at det her heller ikke ligefrem havde været en del af hans plan for aftenen før.
Det var først da hun mærkede, at han satte sig på sengen igen, da hun turde vende blikket mod ham. Hun trak benene op til sig, egentlig ville hun meget gerne have sit tøj på, men hun vidste ikke helt, hvordan hun skulle håndtere det her. Hun rystede lidt på hovedet, "Narj.. Det ville nok være, at lade dig slippe for let.." sagde hun stille og bed sig svagt i læben, før hun gjorde tegn med sin ene pegefinger til, at han skulle vende blikket væk, som hun skubbede dynen til side og rejste sig for, at finde sit tøj.
Hun trak sine trusser på og lukkede sin bh, men stivende lidt før hun vendte blikket mod Charles, "Vil.. Vil du lyve for ham?" spurgte hun og satte sig på sengen ved siden af ham, hun måtte nok indrømme, at tanken var ret fritende lige nu, selvom hun hadede at lyve eller holde ting hemmeligt for Seth, men før hun nåede, at tænke tanken til ende gik døren indtil værelset op.
Døren kunne ligeså godt have ramt hende direkte i hovedet, for den smerte som skød i gennem hende, ved synet af Seth, var ubeskrivelig, især da den vrede tone ramte hendes trommehinder. Hendes hjerte hamrede, som hun nærmest sprang ud fra sengen og mere eller mindre væltede over sine egne fødder, "Av.. Du må ikke blive sur, please, ikke bliv sur," bad hun og greb hurtigt sine bukser fra gulvet og fik dem på, før hun trak sin bluse over hovedet også. Hun håbede ikke, at Seth havde bemærket hendes navlepiercing, selvom det nok var det mindste af hendes problemer lige nu.

Han tog sig til ansigtet og kørte sin hænder opgivende ned af sine kinder og hage. "Det har han ingen ret til," påpegede han sammenbidt, da han gennem dette blev mindet om Seth havde været sammen med ikke mindre end hans lillesøster, men fandme også Flora. Ikke han tog det sidste så tungt mere, men det gjorde stadig ondt at vide, at han ikke kunne stole på en af sine bedste venner i denne verden. Foruden, så havde han dobbelt standarder, da han havde svoret han aldrig ville gøre det samme mod sin ven, en han nærmest så som en bror. Alligevel, så var han havnet her sammen med Kimberly og han vidste godt, den ikke var god. Han ville dog ikke sige, han direkte fortrød, men han havde det ikke godt med det. Tanken gav ham ikke kvalme, men han kunne godt mærke en form for væmmelse. Hvorfor skulle han ødelægge alt han rørte ved? "Ja, Seth behøver ikke vide noget..." gentog han, mest af alt for sig selv. Kunne han i sidste ende lyve for Seth? Kunne han undgå sandheden, et eller andet var den nok uundgåelig sammenlignet med hans karma. Selvfølgelig gik døren også op, og hvem anden indtog lokalet end... Seth.
Han så undskyldende mod Seth, som han spurgte om han var klar over det var Kim. "Jo," svarede han og så stift på gulvet, inden han kiggede mod Kim der tydeligvis var gået i panik. Selv var han nærmest bare frosset i sengen. Han rejste sig opgivende og i et langsomt tempo, og gik hen mod Seth. "Vil du slå mig eller hvad? Eller skal jeg minde dig om, du ikke er bedre?" påpegede han med en hård, kølig stemme, da han ville have Seth skulle tænke sig om nu. Han så tilbage mod Kim og sank den klump han havde i halsen, inden han endnu en gang så på Seth. "Hvad bliver det til?" mumlede han og så igen stift på gulvet. Han skulle virkelig stoppe med at drikke.

”Jo jeg må Kim. Fyrer har en vis kode om at det her gør man bare ikke” sagde han hårdt af sin søster selvom det ikke havde været hans mening. Og det var trods for at han faktisk godt vidste at han havde startet og så derfor hårdt imod Charles for at han ikke skulle sige hvad han selv havde lavet foran Kim. Det ville slet ikke passe ind i det hele lige nu. Det ville satte ham i et dårligt lys og det var da også med til at gøre at han ikke havde tænkt sig at slå ham. ”Ok så det er også gået op for dig at hun er mindre årig?” spurgte han vredt og hamrede hånden ind i døren da Charles sagde at han da bare kunne slå ham. Det var ikke lige fremme det han havde lyst til og lod sit blik glide over mod Kim for at sikre sig at hun havde fået tøj på. ”Som om du får lov til at slippe så billigt” sagde han vredt til Charles selvom man godt kunne se at han havde lyst til det og derfor hamrede sin hånd i døren igen. ”Kim gider du bare godt skride ud og lade os klare det her som mænd?” spurgte han en anelse mere hårdt end det havde været hans mening, men hun skulle bare ikke vide at han selv havde været i seng med Flora og Chaney. Og hvis hun skulle så skulle han nok selv sige det.

Kimberly vidste ærligt talt ikke, hvad der gav hende mest kvalme lige nu. Tanken om, at hun havde været sammen med en som var ti år ældre end hende selv, eller tanken om, at hendes storebror lige havde taget dem mere eller mindre på sengen. Eller om det bare var tømmermændene, selvom hun nu betvivlede en del, at det var det sidste. Så meget for, at Seth ikke behøvede at vide noget, selvom hun også ville kende sig selv nok til, at vide, at hun ikke havde ville kunne holde det hemmeligt for ham ret længe, netop fordi det var ham.
Det gav et sæt i hende, da han snakkede hårdt til hende. Hun ville tyve gange hellere have skæld ud af deres forældre end af Seth, hans ord ramte bare på et helt andet plan end deres forældres gjorde. Hun slog derfor hurtigt blikket ned mod gulvet, men kun for en ganske kort stund, da hun hørte Seth påpege overfor Charles, at hun var mindre årig, "Seth, jeg ville selv.." sagde hun stille, men mærkede hvordan hele hendes krop stivede da han bankede hånden ind i døren og hun klemte øjnene hårdt sammen. Hvor hun dog hadede sig selv noget så inderligt lige nu. Det havde aldrig været hendes mening, at de to venner skulle blive uvenner, på grund af hende.
Hun åbnede øjnene, efter det havde givet et sæt i hende, da Seth endnu en gang hamrede hånden ind i døren. Det var ikke fordi hun var bange for Seth overhovedet, for hun vidste udemærket godt, at han aldrig ville kunne finde på, at slå hende, uanset hvad. Men hun var knapt så sikker på, hvad han havde tænkt sig, at gøre ved Charles, hvis hun gik ud. Men hun havde heller ikke lyst til, at modsige sig Seth lige nu, for det ville nok bare gøre det endnu værre. Hun gik mod Seth og døren med skridt som om hun gik på glasskår. Hun stoppede ved siden af Seth og så op på ham, da han trods alt var en del højere end hende, "Please, Seth, du må ikke gøre ham noget," bad hun stille og mærkede en enkelt lille tåre trille ned af sin ene kind. Hun skyndte sig ud af værelset og fik sine sko på og skyndte sig ud.

//OUT

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Darcel

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum