Ciel+Sebby
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ferris+Zachary - They've Got American Candy

2 deltagere

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Darcel

Go down

Ferris+Zachary - They've Got American Candy  Empty Ferris+Zachary - They've Got American Candy

Indlæg  JeromeWinther Man Aug 07, 2017 2:32 am

Ferris Thaddeus De La Fontaine
Dress to impress
Hollywood, L.A., U.S.A.
En natklub midt i byen
Omkring 00.00
Klokken var allerede ved at være midnat og det betød at en vis person endelig havde tænkt sig at ramme byen efter han havde holdt et brag af en forfest hjemme i sit store og ensomme hus. Da det var et år siden han havde mødt Ferris havde han da også ham under sin arm for at hive ham med i byen. Sommerferien var hans yndlingstid på året for det betød at Ferris ville blive hos ham en hel sommer og ikke have travlt med at være professor eller hvad fanden det end han var han lavede. Zach var sådan set også ligeglad. At Ferris var der var sådan set det vigtigste i verden hvis man spurgte ham. Så var han da ligeglad med alle andre lige nu. Det var ikke fordi han var forelsket i Ferris eller noget i den stil, men han var hans boytoy og da det var sommer kunne han have ham for sig selv i nogle måneder og derfor skulle han bestemt også visses frem i byen. Zach vidste så også godt at Ferris ikke brød sig om når han klædte sig som han gjorde lige nu da Ferris trods alt gik en del mere op i det med tøj. Det var ikke fordi Zach ikke gjorde det, men han kunne godt lide at enten være klædt som nu hvor man tydeligt kunne se han var de 19 år han var eller også over i den anden boldbane og klædte sig som han havde alle de penge han havde. Zach levede trods alt ganske højt på navnet Bryant og havde nærmest heller ikke skulle løfte en finger for at blive kendt da ikke alene var hans far en kendt sanger, men hans mor var en kendt musiker og sangskriver. Alle i den søskendeflok af 6 var kendt på en eller anden måde og det gjorde da også at Zach havde kunne flytte ud da han var 16 år gammel og havde placeret sig selv i en stor luksus villa som ofte holdte ham ensom. 550 kvm helt for sig selv var trods alt meget når man kun var 19 år gammel og derfor blev han ofte ensom og som nu havde valgt at bruge sin aften på at feste.
Zach havde allerede drukket ret så tæt og vidste at Ferris ville møde ham i byen hvilket da også lidt gjorde at Zach blev helt ligeglad med alle de andre han havde med trods alt alle kom ind på natklubben da Zach havde fået dem alle skrevet på en liste over VIP gæster. Ja selv Ferris stod på denne liste og endda lige under Zachs navn da han var the guest of honor. Det var et rigtigt in-sted som Zach havde valgt og også den eneste som stak udenfor med sit tøj, men der skulle være en fordel ved at være ham den kendte som alle ville hænge ud med og den kendte som havde fået de andre på listen. At man kunne klæde sig som man ville. Zach havde da også fundet direkte op til baren og var hoppet op for at danse mens han holdte øje med Ferris som helt sikkert ville kommentere hans opførsel, men Zach var død ligeglad for han følte han ejede Ferris og hans krop og det eneste han skulle var at udfylde sine sko som hans boytoy og gøre ham glad. Alt andet var fuldstændigt ligegyldigt. Musikken bragede da også ganske højt fra højtalerne og folk dansede rundt og havde det hyggeligt.


Dressed to DEpress

Ferris havde efterhånden fået en alder, hvor han drak sig fuld ude i byen. Han havde råd til det, da han tjente godt på sit professor job på Ilvermorny. Han havde ikke været i Los Angeles længe og havde også lavet en magisk portal for at komme herhen hurtigt. Det var en af de mange plus sider, der var ved at være magiker. Han havde taget pænt tøj på, som han plejede. For ham, var der ikke noget der hed bare at tage en t-shirt på. Selv når han var derhjemme og slappede af, så tog han tøj på, som han ville ses offentligt i. Hans lange, slanke krop blev fremhævet af den mørke vest han havde på samt de lange pæne bukser han havde på. Skoene var sorte og pudset helt blanke, sådan som han bedst kunne lide det. Der gik heller ikke lang tid, før han ankom til den klub, han havde aftalt at mødes med Zachary på. "De La Fontaine, Ferris," præsenterede han sig til dørmanden, der troligt tjekkede gæstelisten efter hans navn og fandt ham også hurtigt, da han stod på som nummer to. At præsentere sig med efternavn var ikke noget han glædeligt gjorde, heller ikke i no-majernes verden. Han vidste, hvilket ry hans familie havde og han vidste, det ikke var godt. I modsætning til hans tvillingebrødre, der var blevet fjernet tidligt og havde fået et nyt efternavn samt beskyttede identiteter, måtte han leve med den bagage hans navn bragte med sig. Han kunne selvfølgelig ændre det nu, da han ikke boede hjemme mere og havde meget lidt at gøre med familien, men det gjorde han ikke. Han bar den skam, som navnet havde med sig i håb om han kunne ændre, hvad folk tænkte om ham. De var ikke familien Campbell, en no-majfamilie med mange magikere efterhånden, som kunne komme ind og overtage hele skoler og med en fremragende akademisk status. Nej, hans familie var mørke magikere og væmmelige personer. Han var ødelagt og han passede ikke ind, selvom han forsøgte sig. Han vidste han havde fået renset sit eget navn, men der var forskel på det og en hel familie. De havde alligevel praktisk talt, næsten også slået hånden af ham. Ferris bevægede sig ind på klubben og hørte på musikken. Det var en af de dage, hvor han ikke var fuld endnu fordi han netop ville drikke sig fuld ude. Han havde ikke røget noget, han havde ikke taget nogle andre former for substanser og han kedede sig. Han spottede Zachary og bevægede sig mod ham med et lille smil på sine læber. Han prikkede ham på skulderen. "Du kunne ikke have taget noget mere moderigtigt tøj på?" lød hans stemme med en form for væmmelse overfor det tøj, han havde taget på i byen. Hvem ville dog kun komme i et par jeans og en t-shirt? Ja okay, så havde han taget skjorte på, men det passede jo ikke sammen. Havde han nu bare haft skjorten på, havde det været mere tilgiveligt.

Zachary var ikke den her i verden der havde sat sig mest ind i den slags så han anede intet om hvordan folk så på Ferris’ familie eller Ferris for den slags skyld. For ham var det blot et efternavn og det var trods for at han selv brugte sit efternavn som om det var slik for det var navn som gjorde at han havde kunne blive skuespiller i en ung alder og være flyttet hjemmefra allerede i en alder af 16 år. Den eneste grund til han ikke gik op i Ferris’ efternavn var sikkert fordi han følte at Ferris ikke var meget mere end blot et boytoy. Da Zachary fik øje på Ferris komme ind af døren hoppede han ned af bardisken efter han var sikker på at Ferris havde set ham ved at vinke til ham. Zach var fuld nok til at hoppe direkte i armene på Ferris da han blev prikket på sin skulderen selvom det normalt ikke var noget han gjorde. Mest af alt fordi han ofte holdte en arrogant facade, men nu havde han så heller ikke set Ferris i et par mdr. selvom han nu så ham ret så tit alligevel. Han vidste så heller ikke at Ferris havde en portal for at komme dertil. Han var ret så sikker på at Ferris brugte en masse penge på at se ham og det gjorde ham glad på et eller andet mærkeligt plan. ”Jeg klæder mig som jeg vil og det ved du også godt” sagde han med et glimt i øjet som Ferris havde sat ham ned på gulvet igen. Han tog let fat i hans slips for at hive hans hoved tættere på sit. ”Kys mig nu bare sexy. Du ved du vil” sagde han med et ganske let legende glimt i sit øje inden han pressede sine læber imod Ferris’ inden han slap det efter noget tid. ”Desuden skal mit tøj alligevel af på et tidspunkt så hvorfor tage for mange lag på?” spurgte han med et smil og tog fat i Ferris’ hånd for at hive ham tættere på bardisken igen for at lade Ferris bestille på hans regning. Nok kunne Zach være et røvhul, men i det mindste betalte han altid for Ferris når han var der trods for at Ferris lod til at have penge nok i forvejen for uanset hvordan man vendte og drejede det så havde Zach flere penge. Penge han ofte brugte som en form for sutteklud da han tit havde følt at han skulle leve op til mere som den anden yngste selvom det kun var noget som foregik i hans hoved for hans forældre havde aldrig gjort forskel.

Ferris havde bemærket, at Zachary havde vinket. Det var måden, han havde fået øje på ham. Han vidste godt, han ikke var andet end et boytoy for Zach, men det gjorde ham nu heller ikke noget. For ham var Zach heller ikke andet end en ven, han kunne hygge sig med i sin sommerferie. Han havde ikke nogen følelser for ham af den slags, hvor han ville have at han blev hans partner. Ferris gad ikke en gang besvære sig med følelser af den slags, for det gik aldrig sådan, som han gerne ville have det. Han var egentlig heller ikke sikker på, om han nogensinde havde været forelsket, men han vidste at han bestemt ikke var til det modsatte køn. Det var så også en af grundene til hans familie så ham som nytteløs - han kunne ikke avle børn på nogen, så hvorfor overhovedet bruge tid på ham? Udover, at han selvfølgelig ikke delte deres vanvittige standpunkter og ikke ville opdrage sine børn på samme måde. Han var glad for, at hans brødre var kommet væk.
Da Zach hoppede op i hans arme, skyndte han sig at gribe ham, men han måtte indrømme, at det kom som en overraskelse for ham. Han stod derfor rimelig akavet med ham og satte ham ned på gulvet, som han begyndte at snakke. "Derfor kan man nu stadig godt klæde sig pænt," påpegede Ferris med et par rullende øjne, da han virkelig ikke kunne forstå det punkt i hans liv. Han havde så også brugt lang tid på at lave sig selv til et brand, så ingen kunne associere ham med hans familie. Han ville også hellere skubbe folk væk end han ville have dem tæt på, da han var bange for de skulle se hvor ødelagt han var. Han mærkede taget i sit slips og daskede lidt hans hånd. "Hallo, det er silke," påpegede han, inden han sendte ham et charmerende smil og lod sine læber ramme hans ganske ømt for at gengælde hans kys. Han lod kysset vare et halv minut, inden han slap hans læber ved ganske let at bide i dem afsluttelsesvis. "Tror du?" spurgte han retorisk kølighed, inden han lod sig hive ind mod bardisken ved at holde Zachary i hånden. Han ville med glæde gerne bestille noget gift til sig selv. "En Cosmopolitan" bad han bartenderen, og tog imod sin drink da den kom. Ferris var udemærket godt klar over, at Zach havde flere penge end ham men han var egentlig klar på at betale. Han kunne også godt regne ud, at Zach troede, han havde spenderet i dyre domme for at komme herhen, men det havde han ikke. Han var ikke no-maj, så han kunne rejse hvorhen han ville. Et liv uden grænser var præcis også det liv, som han gerne ville leve.

Zach selv mente ikke at han ville kunne få nogle følelser for nogen. Han følte selv han var alt for knust til det. Han havde kun haft en kæreste han var sikker på han elskede og han havde knust ham ganske grusomt og han var aldrig rigtig kommet ovenpå igen. Hvis han nogensinde skulle have en kæreste så skulle det i hvert fald være en som var ligeså broken som ham selv. Zach var også ganske sikker på bortset fra det at ingen ville være sammen med ham når han var så arrogant og den eneste han kendte som nogenlunde kunne holde det ud ved ham var sådan set Ferris og han var stadig ganske sikker på at Ferris mest af alt var sammen med ham fordi han betalte alt for ham. Han vidste godt at Ferris godt kunne betale det selv, men når de var sammen så var det Zach der betalte alt han drak og spiste. Det eneste han ikke betalte var hans stoffer for det var slet ikke noget som han støttede. Mest af alt fordi hans far havde taget så meget af det lort han var yngre og han måske ikke altid havde den mest fungerende krop her i verden af alle de stoffer. Det var også præcis derfor det var det eneste som Zach ik rørte. Knapt nok hash. Zach var så til begge køn og han var ikke så sikker på han havde været forelsket i sine to kvindelige eks’er, men han ahvde bestemt i den eneste mand han havde været kæreste med. Det var så nok også mest af alt fordi hans to kvindelige kærester havde været af kortere forhold og derfor synes han ikke helt det talte.
”Og det er derfor du er i mit liv Ferris. Så kan du klæde dig pænt for to og så kan jeg klæde mig som jeg lyster” sagde han med et drillende glimt i øjet da han nok selv skulle klæde sig pænt hvis det var det som han havde lyst til. Det var bare ikke altid han gad og trods for det gik han stadig op i hvordan han så ud. Bare på en anden måde. Nu var Zach så også ”bare” kun 19 år og derfor havde han andre ting som han gik op i. Zach kunne sagtens gå op i pænt tøj. Han gjorde det bare ikke så tit.

Det var så noget af det gode ved at Zach var mo-maj. Han havde ikke noget synderligt kendskab til Ferris’ familie. ”Og hvis det går i stykker så køber jeg dig et nyt din kælling. Opfør dig nu bare en smule som en mand” sagde han det sidste mest af alt ganske drillende da han bestemt synes at Ferris var mandig på nogle punkter, men han var nok alt i alt en anelse mere feminin end Zach var. Ferris var i hvert fald bare meget mere voksen. ”Nej jeg ved. Du tilhøre mig i aften” sagde han med et ganske let glimt i øjet da han ikke gad dele ham. Hvis Zach ikke måtte være med andre når Ferris var nær så gik det helt bestemt begge veje. Zach selv bestilte en øl og betalte for dem begge to. Zach burde også have haft sparet en smule på sine penge da han aldrig kunne vide om tæppet nogensinde ville få ham til at falde, men det var ikke fordi han havde kæmpet det store for at blive kendt og så alligevel havde han gjort det meste selv. Det gjorde bare ikke at han tænkte over sit liv andet end lige her og lige nu.


Ferris undgik med vilje at have seriøse forhold. Han var sikker på, han ikke var bygget til det. Han var så også typen, der kedede sig hurtigt og blev meget ligeglade med folk omkring ham, hvis hans interesse forsvandt. Han havde nogle få ting, som han virkelig gik op i og ikke mistede interessen for. Det han underviste indenfor var hans hjertebarn og noget, han havde interesseret sig for i så lang tid, at han ikke kunne huske hvornår hans interesse egentlig var opstået. Præcis som hans interesse i mode og ej at forglemme, den gyldne gift han så glædeligt indtog: alkohol. Ferris gad ikke argumentere imod, at Zach betalte for den gift, da han egentlig var ligeglad. Han fik stadig hvad han gerne ville have. Han var så også ret overbevidst om, at Zach troede, han havde brugt mange penge på at komme herhen fra San Fransisco af, når sandheden var en hel anden. Uanset om Ferris ville fortælle om hans magiske oprindelse eller ej, så kunne han ikke, så han ville lade ham blive i den tro også selvom det betød at være opmærksom på løgnen. Efterhånden var det dog blevet en primær natur for ham og havde været det længe. Han var bare glad for, han ikke havde noget med sin familie at gøre, for så ville de med det samme sætte en stopper for hans seksuelle forhold til en no-maj. Heldigvis gjorde de ikke og for dem lige nu, kunne han ligeså godt være født fuser, da resultatet ville være det samme; de gad ham ikke. Hans brødre var blevet fjernet fra dem, og han frydede sig ved tanken om, at de ikke kunne påvirke Spencer og Terry til mørk magi og mørke tanker. Det var destruktivt og han var et miljø af det; bare på en anden måde end dem. Han var ødelagt og han vidste, at han ikke udelukkende kunne give dem hele skylden. Ferris udgav et højlydt suk fra sig, som Zach sagde han var i hans liv for han ikke behøvede at klæde sig pænt. ”Det er den dummeste undskyldning, jeg hidtil har hørt,” kommenterede han tørt.

”Jeg er en mand. Mit slips er vigtigt for mig,” kommenterede han og så på ham med et blik, der tilkendegav Zach skulle svare med den største varsel, han kunne fremmane. Ferris synes egentlig ikke, at han var feminin. Han kunne ikke se noget feminint i at gå op i mode, da mange mænd gjorde det. Jo vist var nogen som ham homoseksuelle, men der var også mange der ikke var. Han følte heller ikke, at han opførte sig stereotypisk i forhold til hans seksualitet, men han skjulte det omvendt heller ikke. ”Jeg tilhører dig simpelthen? Umiddelbart, så er jeg min egen,” kommenterede han med et flabet glimt i øjnene, inden han tog det lille sugerør og fastspændte det mellem to fingre og smagte på sin drink. Et selvtilfredst smil meldte sin ankomst på de lyse violette læber, der meget troligt gav slip for sugerøret mens hans øjne med en smule væmmelse betragtede den øl, som Zach havde bestilt. Ikke fordi Ferris som sådan ikke kunne lide øl, men han mente der var alkohol, som smagte langt bedre.

Zach var sikker på at han godt kunne få et forhold til at funger, men han havde bare ikke fundet den rette endnu. Han var nød til at have en som var ligeså ødelagt som ham selv velvidende at det ville blive enormt dysfunktionelt, men det ændrede bare ikke på at det var sådan han havde det. Mest af alt fordi det skulle være en som kunne forstå at han ikke altid reagerede som andre ville gøre det. Zach havde mest af alt bare en interesse i sine film, sine fester og sig selv. Nåh ja og sex. Det var sådan det eneste vigtige for ham. Og de fleste af hans fester holdte han faktisk fordi han var ensom uden at vide det var derfor. Han havde ikke bemærket det var fordi han havde en vis distance til livet og ensomheden. Og i bund og grund var det vel meget forståeligt i sådan et stort hus når man kun var en person der boede der. Han havde godt nok selv valgt og det gjort det i en meget tidelig alder, men derfor var han stadig van til utrolig mange mennesker om sig når han var på arbejde for så at komme hjem til noget som var helt tomt. Plus en kæmpe pool i baghaven da han trods alt boede i hjertet af Hollywood. Desuden havde Zach stort set altid fået det han pegede på uden han havde gjort det med vilje. Han havde interesseret sig for film og skuespil da han var lille og havde hurtigt fundet sig til rettet i spotlightet og den havde elsket ham. Det var ikke så meget hans forældre der havde blandet sig udover at sende ham til hans første audition og sikret sig han blev undervist i det for de var stadig af den holdning deres børn skulle kæmpe lidt for det selvom trods for at der sikkert var mange som ikke var enige med ham i at han havde gjort sit eget for det. Blot fordi hans forældre var kendte. ”Vrøvl med dig bassemand. Jeg er 19 år. Du kan ik forvente jeg går klædt som dig. Mine forældre er rock musikere for pokker da også” sagde han med et ganske let grin og nikkede ganske let for sig selv. Mest af alt fordi han var opvokset med en lidt anden stil selvom han var ganske vild med at Ferris var så pæn i tøjet for det klædte ham.


Zach åbnede munden og skulle lige til at sige at hans lem altså var mere vigtig for ham som mand, men han undlod det nu alligevel da han godt vidste at han ikke ville komme langt med den lige nu. Zach nød bestemt godt af at Ferris ikke var så stereotypisk at se på. Han var ikke til alt for feminine typer for så kunne han teknisk set ligeså godt være sammen med en kvinde. ”Som om jeg ik godt ved du er en mand” sagde han med et drillende glimt i øjet da han var sikker på at Ferris by now godt vidste at Zach ikke var til feminine fyre alligevel. ”Din krop er min så længe du bor hos mig. Det kan slet ik være så svært. Ligesom min krop er din pt” sagde han med et ganske let grin da han selv synes det var legit nok. Det var vel sådan set fair nok at de ik knaldede med andre når de var i Zachs hjem. Zach tog en ordentlig tår af sin øl. Det var ikke fordi han ikke kunne drikke drinks for han var ligeglad med om folk kaldte ham homo. Han vidste godt selv hvad han var til og de fleste i byen vidste hvem han var så ingen gad sige den slags til ham alligevel. Han var trods alt en af de der skuespillere der havde været tidligt ude for at sige han var til begge køn. Han havde da også været offentlig med de 3 kærester han rent faktisk havde haft. ”Så skal du stå der og pynte eller er det meningen vi skal stjæle al opmærksomheden i aften?” spurgte han med et varmt smil inden han gav Ferris et kys på kinden blot for lige at understrege overfor andre hvem han var med den aften da de trods alt var i byen og ikke hjemme hos Zach hvor alle godt vidste det.

Ferris vidste, at han mistede sin interesse for andre mennesker, nærmest lige så snart den var opstået. Han kedede sig hurtigt, derfor var han også stolt af, at han havde været bedstevenner med sin bedsteveninde i al den tid han havde. Hun var en af de få han holdt af udover de brødre, han nogen gange tog til Wales for at betragte. Han savnede dem så ufattelig meget, men han var glad for de havde det bedre, der hvor de var. Han snakkede dog ikke om det med nogen. Generelt, så snakkede han meget sjældent om sig selv og hvor han kom fra. Han var vel egentlig ligeså lidt interesserede og investeret i ham selv som person som han var i alle andre mennesker. Han gad heller ikke deale med andres bullshit. Generelt ville han langt hellere skubbe alle væk fra sig. Han ville langt hellere være ensom og væk på alkohol og alle andre sjove substanser. Ferris var blevet smidt ud hjemmefra en tidlig alder, da han ikke havde været den person, som hans familie havde ønsket han skulle være og han havde gjort meget, der gik imod alt hvad de troede på. Blandt andet var det hans skyld, at hans brødre ikke længere boede hos forældrene og så var der det åbenlyse; han var homoseksuel. Han ville ikke være sammen med en kvinde og få børn med hende. "Jeg forventer ikke du går klædt som mig. Jeg forventer bare, du går i ordentligt tøj. Det har sgu da ikke noget med sin alder at gøre eller hvor vidt dine forældre er rockstjerner," svarede han med en rolig stemme med en hvis form for afdistanceret kølighed. Ikke fordi han var direkte kølig overfor Zach, men det var måden han snakkede på sådan generelt. Han lød også tit som om han kedede sig også selvom han havde det sjovt. Han var nok også bare typen, hvor der skulle meget til at imponere ham og generelt få hans latter frem. Han havde prøvet så mange ting, at de færreste af dem kunne påvirke ham.

Ferris lagde godt mærke til at Zach åbnede munden, men der ingen ord kom ud af ham. "Hvad, er du allerede blevet målløs?" spurgte han med et drilsk glimt i sine øjne, som han skævede en anelse til ham, inden han elegant rykkede glasset op til sin mund og svang det i en opadgående bevægelse for at tage en tår af den flotte røde væske. Han nød smagen af sprit mod sine læber selvom det var dækket med en sød smag af juice og sukker. Der skulle dog meget til, at alkohol ramte ham også selvom han var spinkel. Det var nok fordi han primært drak på nærmest et professionelt niveau. "En mand der går op i sine slips," påpegede han, da han ikke kunne se hvordan det faktum gjorde ham til noget mindre end en mand. Han vidste godt at Zach ikke var til feminine fyrer, det var han jo heller ikke selv. Det havde dog intet med, at han i det tilfælde i stedet kunne være sammen med en kvinde, men primært fordi han ville have en, der var mandig. "Det ved jeg," påpegede han og rullede ganske let med øjnene. Han havde forstået deres aftale, så der var ikke nogen grund til at påpege den overfor ham. Dog gik han indeni i stå over ordene 'min' og 'din', han brød sig ikke om den slags tilhørsforhold. Det var nok også en af grundene til, han ikke var god til forhold. Den slags vilkårlige kategorier gjorde, at han blev trodsig. Han ville være sin egen. "Bitch, jeg stjal opmærksomheden i det øjeblik, jeg kom herind," påpegede han med et smil over sine læber, inden han mærkede et kys på sin kind.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Ferris+Zachary - They've Got American Candy  Empty Sv: Ferris+Zachary - They've Got American Candy

Indlæg  Admin Man Aug 07, 2017 3:27 am

Zach var ikke typen der som sådan mistede interessen for folk hurtigt. Han havde bare svært ved at fastholde ting der interesserede ham udover hans skuespil. Det ville sige. Han havde kendt Ferris i et år, men det var noget andet for de var ikke op og ned af hinanden hele tiden som de ville komme til at være denne her sommer og Zach måtte indrømme at lige nu glædede han sig bare til det faktum. Mest af alt fordi så slap han for at gå ud og score. Ikke fordi det var svært, men nogle gange var man bare doven og så var det rart at Ferris var lige der ved hans side.
”Og så er det stadig godt jeg har dig til at gå klædt pænt for begge to. Jeg er ikke på den røde løber og så går jeg klædt sådan her. Kan du ikke li det så forstår jeg sørme ikke du gider bruge tid med mig” sagde han med et ganske let drillende glimt i øjet da der ikke var nogen der tvang Ferris til at blive hvor han var. Zach gjorde i hvert fald ikke. Heller ikke selvom han mente at Ferris var hans ejendom. Han var i hvert fald så længe de var sammen for han delte virkelig ikke sit boytoy.
Han rystede ganske let på hovedet til at han allerede var blevet målløs. Han vidste bare at han skulle træde varsomt når det omhandlede Ferris’ lorte slips. Mest af alt fordi Zach virkelig bare ikke forstod det med hvad der var med slips og silke. Det var helt igennem Ferris og hans valg. ”Så det du prøver at sige er jeg ikke er en mand fordi jeg ikke går op i mine slips?” spurgte han med et hævet øjenbryn og rystede så ganske let på hovedet af ham. Det var da virkelig dumt at have den holdning, men nu var Ferris så også lige lidt ældre end Ferris. Og så var det bare ikke Zachs stil det der med at gå klædt ligesom Ferris. I hvert fald ikke udenfor den røde løber. Han ville så mene til en hver tid at hans alder bestemt havde en betydning. Zach nikkede blot til at Ferris kendte deres aftale. Zach havde brug for det der tilhørsforhold. Nu var han så heller ikke modstander af forhold. Han var bare virkelig bare alt for bange for at miste og det var derfor han ikke ville andet end det her. ”Ja og det betyder ikke du skal stå her og fucking pynte hele natten vel?” spurgte han med et dybt suk og bundene sin øl inden han hev fat i Ferris for at hive ham med ud og danse. Så måtte han balancere med sin drink for Zach ville vise sin genstand frem og så måtte Ferris se om han kunne følge med.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ferris+Zachary - They've Got American Candy  Empty Sv: Ferris+Zachary - They've Got American Candy

Indlæg  JeromeWinther Man Aug 07, 2017 6:03 am

Han rullede lidt med øjnene af Zachs kommentar. "Du er så defensiv. Desuden så kan jeg ikke gå klædt for to," påpegede han med en alvorlig mine, inden han trak lidt på smilebåndet. Der var ingen grund til, at han følte at han skulle forsvare den måde han gik klædt. Ferris var ligeglad med om han gik pænt klædt, når han var ude i byen på den måde han var nu. Han havde selvfølgelig foretrukket at han var pænt klædt det meste af tiden, mest fordi at mænd der gik op i mode, tændte ham helt afsindigt meget.

Han smilede bare, da han rystede på hovedet til han var blevet målløs. Ferris valgte alligevel at tolke det til, at han var blevet målløs. Han gik ikke og læste hans tanker, selvom han i princippet kunne hvis han ville. "Nej, jeg siger bare at man godt kan være en mand til trods af, man går op i sine slips og udseende. Det var dig der påstod, man ikke kunne være mand, hvis man var følsom med sit slips," påpegede han med en drilsk stemme. Ferris havde altid gået op i, hvordan han tog sig ud og gået op i, hvad der var moderigtigt. Ikke kun i magiens verden, men også i no-majernes verden. Ferris tog endnu en tår af sin drink. Han havde ikke lyst til at bælre den i sig. Han kunne sagtens, det var slet ikke det, men lige nu ville han gerne have lov til nyde han var kommet og nyde den drink, han havde valgt. Han så på ham ved hans ord og hans suk. "Jeg kan gøre hvad jeg vil," påpegede ham, inden han mærkede at han blev hævet i, og stod midt på dansegulvet. Han så sig kort omkring og begyndte at bevæge sig i takt til den musik, der var herinde som han ikke brød sig om. Hans musikssmag var så også væsentlig anerledes. Ferris kunne sagtens danse, men det var ikke noget han gad at gøre sig meget i. Ikke fordi han havde sindssygt mange hæmninger, men han var vant til at være festens midtpunkt på andre måder. Det var dog intet problem for ham at balancere med drinken samtidig med han bevægede sig.

JeromeWinther

Antal indlæg : 594
Join date : 15/08/12

Tilbage til toppen Go down

Ferris+Zachary - They've Got American Candy  Empty Sv: Ferris+Zachary - They've Got American Candy

Indlæg  Admin Ons Aug 09, 2017 11:22 pm

”Ikke mig som er utilfreds med min måde at gå klædt på” sagde han med et ganske let suk og rystede ganske let på hovedet. Havde han vist hvordan Ferris havde det med andre mænd der gik ligeså pænt klædt som ham, ja så havde han uden tvivl gået væsentligt anderledes klædt blot for at tænde Ferris endnu mere. Også selvom han godt selv vidste at Ferris tændte på ham alligevel. Nok var Ferris hans boytoy, men det gjorde da ikke at han ikke gerne ville se ham tigge en smule for at få noget af ham.

”Som var for sjov” sagde han med et ganske let glimt i øjet da han på ingen måde var i tvivl om hvorvidt Ferris var en mand eller ej. Nok lod han ikke Ferris tage ham, men derfor havde nu stadig været i seng med ham og kunne derfor ikke undgå at bemærke visse dele af hans krop. ”Du ved godt jeg kun tager den slags tøj på når jeg skal på den røde løber” sagde han med et ganske let grin og havde overvejet at Ferris skulle med næste gang. Han var stensikker på at Ferris ville elske den opmærksomhed der ville være på ham og hans fancy tøj, men det kunne han altid invitere ham til når de ikke var et sted hvor der ville være en hel masse mennesker og alt for meget larm. Han gad slet ikke at diskutere om Ferris kunne gøre hvad han ville eller ej og derfor hev han da også blot ham med ud på dansegulvet om så han ville eller ej. Han selv havde drukket sin øl så han langt bedre kunne have sin opmærksomhed fulgt rettet mod Ferris. Mest af alt fordi han lige nu virkelig var ikke var i spor humør til at skulle dele ham med nogen som helst. Zach selv var god til at bevæge sig. Han håbede et sted at Ferris hyggede sig ligeså meget som han selv gjorde trods for det ikke var Ferris der var i fokus. Da de havde danset noget tid hev han fat i Ferris’ hånd igen for at hive ham ud mod gaden udenfor. ”Tænkte du kunne bruge en smøg” sagde han med et smil over sine læber selvom det mest af alt var en undskyldning for at være alene med ham. Så kunne Ferris altid drikke igen senere for Zach var sådan set allerede rigtig godt beruset.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ferris+Zachary - They've Got American Candy  Empty Sv: Ferris+Zachary - They've Got American Candy

Indlæg  Admin Lør Sep 02, 2017 4:49 am

Zach slog det blot hen. Han gad ikke diskutere det. Han følte ikke at Ferris var specielt glad for hans tøjstil. Hvis han havde vist at Ferris direkte tændte på den så havde han godt nok begyndt at klæde sig en helt del anderledes. Mest af alt fordi tanken om Ferris der ville tigge om komme i bukserne på ham.

Han rystede ganske let på hovedet. ”Du tager verden alt for seriøst” sagde han med et ganske let grin da Ferris virkelig nogle gange tog det alt for alvorligt. At han så havde det vildeste bitch face var blot en af de ting der faktisk blot tiltræk ham fordi det havde han altid. Zach var så også nogle gange sikker på at hans tiltrækning af netop denne bitchyhed skyldtes at Ferris netop var en fyr for havde det været en kvinde havde han klart været turned off. ”Så du siger du ville blive lidt tændt hvis jeg havde det på hver gang du så mig?” spurgte han med et ganske hævet øjenbryn selvom han mest af alt jokede da synes det ville være morsomt, men Ferris gik sådan pokkers op i hans tøj at han da mente det var meget sjovt at sætte det på spidsen på den måde selvom han stadig ville ændre tøjstil hvis det fik Ferris til at være som en anden lost puppy over ham. Zach elskede trods alt når det var dem som hungrede efter ham og ikke den anden vej rundt. Han nikkede ganske let til han var all over. Det vidste han skam godt, men han vidste bare ikke hvilket ben skulle stå på fordi han virkelig bare ville nyde at Ferris skulle være der hele sommerferien. Han nikkede let til at han ville have en inden han tog en ud og gjorde tegn til Ferris om at han skulle tænde ham med det samme. ”Jeg ville faktisk spørge om du ikke ville med næste gang jeg skal på den røde løber” sagde han stille og forsøgte at lyde som om det var hver dag han spurgte folk om det selvom det bestemt ikke var. Han havde dog tit sin søster Ocean eller Evelyn med, men det var også mest det. Han havde faktisk aldrig haft en med før som han bare havde sex med, men han følte bare det var det rigtige med Ferris når det ligesom var ham der fik ham til at gå pænt klædt.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ferris+Zachary - They've Got American Candy  Empty Sv: Ferris+Zachary - They've Got American Candy

Indlæg  Admin Tors Sep 14, 2017 6:29 am

”Verden er en legeplads” sagde han med et ganske let nik da han godt vidste at det ikke var en holdning som Ferris ville dele med ham. Zach havde det måske også bare nemt på nogle områder og det var derfor han ikke altid gad tage livet alt for alvorligt. Han ville dog gøre det hvis han havde nogen ved sin side som faktisk gjorde det. Det var jo ikke fordi han ikke godt vidste at hvis han var færdig i branchen som skuespiller ville han være ganske fucked. Zach hævede det ene øjenbryn og bed sig ganske let i læben og ville bestemt til at gå bedre klædt hvis det gjorde noget for Ferris. Mest af alt fordi han faktisk bare gerne ville se ham tigge og afprøve sin teori. Han ville elske at få Ferris til at tigge få at komme i bukserne på Zach. Zach nød at Ferris tændte hans smøg og tog et hvæs af den. ”Så som at jeg klæder mig pænt? For umiddelbart er det dig som har bestemt mit outfit de sidste par gange efter du kom ind i mit liv” sagde han ganske roligt inden han tog et hvæs mere og nød hvordan røgen spredte sig i hans lunger. ”Du burde virkelig møde min storesøster en dag. Jeg tror du vil elske hendes tidligere tøjvalg til når jeg er på den røde løber” sagde han med et ganske let grin selvom han faktisk tvivlede på at Evelyn ville bryde sig specielt meget om Ferris til at starte med da hun virkelig kunne være en strigle. Han sukkede ganske let og rodede sig en anelse i håret med den frie hånd. ”Faktisk var du den første jeg spurgte og Evelyn er røv sur over jeg ikke har spurgt hende endnu så kan du ikke bare sige ja?” spurgte han stille og var virkelig en anelse nervøs uden at han helt kunne slå fast hvorfor. Det var virkelig skide irriterende for han gad ikke være så pokkers nervøs, men det var han altså. En del af ham crushede jo også for vildt på Ferris, men da han ikke var klar over det var det hans underbevisthed som gjorde ham nervøs.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ferris+Zachary - They've Got American Candy  Empty Sv: Ferris+Zachary - They've Got American Candy

Indlæg  Admin Ons Sep 20, 2017 6:55 am

Ferris betragtede Zach kort ved hans udsagn og rystede ganske let på hovedet af ham. Han valgte ikke at kommentere på det, da verden for ham var en smøg og en flaske af det fineste sprut. Ferris brød sig ikke om at snakke om sin familie eller sin opvækst, og derfor havde han taget et aktivt valg om ganske simpelt at lade være. Han vidste han opførte sig som en rigmandssøn og det var han også. Hans familie var fin og højtstående i New Orleans. I den magiske verden kendte alle til hans efternavn og den spredte rædsel og beundring hvor end han gik. Han havde valgt at beholde sit efternavn, fordi han vidste han ikke kunne flygte fra det. Så simpelt var det. Han var jo som sådan ikke en del af den familie længere, da de havde slået hånden af ham og han ikke længere havde noget med sine brødre at gøre. "Ja, det er faktisk den vigtigste regel," påpegede han og nikkede til, at han havde bestemt hans outfit de sidste par gange. Ferris vidste godt, at Zach næppe ville troppe op i casual outfit på den røde løber, men det gjorde ikke noget at vælge noget, der var unikt eller bare var eksklusivt. "Hvorfor?" spurgte han efter han havde inhaleret røgen fra sin egen smøg. Han ville gerne have en forklaring på, hvorfor han skulle møde hans storesøster og hvorfor han ville elske hendes tøjvalg. Selvfølgelig kunne grunden bare godt være hendes tøjvalg, men så kunne han vel se billeder af det. Ferris havde det fint med strigler, så længe de forstod, han var en større strigle end de var og han sagde ting, præcis når de faldt ham ind og det samme gjalt hans handlinger. Det var ikke fordi han ikke tænkte over konsekvenserne, men han kunne bare heller ikke se nogen grund til at være fyldt op med hæmninger. Han betragtede Zach rode sig selv i håret, som han afslappet tog endnu et hvæs af sin smøg. Ferris sendte ham et sjældent, dog meget kort, varmt smil i det, Zach sagde, at han kun havde spurgt ham. "Jo, det kan jeg godt," svarede han med et nik. Han kunne godt lide tanken om at skulle stå på den røde løber. Pt. var hans største problem faktisk, at han skulle dele spotlightet med Zach.

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ferris+Zachary - They've Got American Candy  Empty Sv: Ferris+Zachary - They've Got American Candy

Indlæg  Admin Søn Sep 24, 2017 8:55 am

Zach selv var no-maj så han kendte slet ikke noget til Ferris’ familie og selv hvis han havde gjort det så ville han tage det sure med det søde hvis han var vild med ham. Zach selv kom fra en familie udelukkende med kunstrene og de var kendte på hvert sit felt. Zach selv var skuespiller hvor de fleste andre i hans familie var musikere af en art. Det var også derfor at mange mente at han var kommet sovende til sin karriere selvom det på ingen måde var tilfældet. Han havde virkelig kæmpet for den. ”Og så har jeg nok også tænkt mig at troppe op i pænt tøj. Du får som altid lov til at bestemme for så heldig er du Ferris” sagde han med et glimt i øjet og havde da også tænkt sig at møde op fint klædt når han skulle på den røde løber. Det var jo noget væsentligt andet. ”Fordi Evelyn er ligeså vild med at være pænt klædt på som du er” sagde han med et ganske let nik og rodede let i sine bukser for at finde sin mobil frem. Han fandt et billede af Evelyn og bagefter noget tøj hun havde haft valgt til ham i forbindelse med et velgørenheds event og var sikker på at de to ville kunne komme ud af det godt sammen. Han var dog så også ganske sikker på at Evelyn ville blive rasende og nærmest se rødt hvis Ferris nogensinde såret ham for det kendte han sin søster godt nok til. ”Kan du se hvad jeg mener?” spurgte han med et ganske let smil og pakkede sin mobil væk igen. Faktisk var Zach ganske vild med Ferris’ resting bitchface. Han vidste ikke helt hvorfor, men der var et eller andet over at en fyr kunne være lidt af en bitch. Zach kunne ikke lade være med blot at smile over at han ville med ham. Han vidste godt at han nok ikke var vild med at skulle dele spotlyset, men sådan var det altså. Zach nød virkelig tiden med Ferris og var så glad for at skulle bruge hele sin sommer med ham.

//out

Admin
Admin

Antal indlæg : 1553
Join date : 15/08/12

https://cielsebby.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ferris+Zachary - They've Got American Candy  Empty Sv: Ferris+Zachary - They've Got American Candy

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Ciel+Sebby :: WaW :: Tråde :: Darcel

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum